Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rookmachine pomp kapot??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik was net bezig om me vla op te eten,die heb maar ff laten staan.
    Ben erg gek op honden,en ben dus ook niet ver gekomen met kijken.
    Dit is echt te ziek voor woorden :(

Comment

Rookmachine pomp kapot??

ik heb vandaag mijn rookmachiene helemaal schoon gemaakt en nog steeds doet ie niks het pompje gaat niet aan dus denk dat die kapot is elektriciteit heeft hij wel en wordt ook warm dus daar licht het niet aan

Comment

Om welke rookmachine gaat het?

Welke handelingen heb je reeds al uitgevoerd?

Comment

Originally posted by Citybeatz
          Om welke rookmachine gaat het?

Welke handelingen heb je reeds al uitgevoerd?
          Het gaat om de:MC Crypt
          750 W

ja heb hem door gelezen :cry:
          ben beetje aan het uitzoeken hoe duur het pompje kost en waar ik het kan halen

handelingen:
          - vloeistof eruit gehaald.
          - schoongemaakt en doorgespoten met lucht.
          - met ijzerdraad voorkant doorgestoken (eventueel prop)

helaas geen geluid uit de rook machiene (dus pomp doet niks)
          waarscheinlijk is tijdens het vervoeren vloeistof gelekt in het gat waar de elektriciteitsdraden naar de pomp toe gaan

Comment

raar dat er in de handleiding staat dat je hem door moet spuiten met lucht. Het lijkt mij dat dit moet zijn met gedestilleriseerd water!.

Een pompje is in jou geval waarschijnlijk duurder dan het hele apparaat zelf. Kijk eens naar de Antari F80 rookmachines. Deze hebben ongeveer de zelfde output als je huidige rookmachine.

Als je een stapje hoger wilt gaan zitten zou je eens kunnen kijken naar een Jem/Martin TechnoFog.

Comment

ik dacht dat je dat juist niet moest doen.. met lucht doorspuiten
              althans dat staat in de handleiding van de z1200 meen ik

Comment

Originally posted by Vincent
                ik dacht dat je dat juist niet moest doen.. met lucht doorspuiten
                althans dat staat in de handleiding van de z1200 meen ik
                heb alleen de uitgang heel even met lucht ingeblazen maar dat werkte niet want er staat te veel druk op de slang en gat is er te klein voor :wink:

Comment

2 free energy: Wat was het probleem precies voordat je je machine wou gaan schoonmaken? Deed de machine helemaal niks of warmde de machine niet op?

Wanneer deze zichzelf wel verwarmde, maar niet spoot is zo goed als zeker je pomp kapot. Helemaal als je zegt dat je ook helemaal niks meer hoor zodra je op fog drukt. In dat geval moet je eens kijken naar de nieuwe Martin Magnum 650, pittig rookdoosje voor relatief weinig geld.

Comment

Originally posted by jochanan
                    2 free energy: Wat was het probleem precies voordat je je machine wou gaan schoonmaken? Deed de machine helemaal niks of warmde de machine niet op?

Wanneer deze zichzelf wel verwarmde, maar niet spoot is zo goed als zeker je pomp kapot. Helemaal als je zegt dat je ook helemaal niks meer hoor zodra je op fog drukt. In dat geval moet je eens kijken naar de nieuwe Martin Magnum 650, pittig rookdoosje voor relatief weinig geld.
                    Ja hij warmde op maar pomp maakte geen geluid en deed niks meer.
                    ok ik zal eens gaan kijke

Comment

je kunt gewoon een e-mail sturen naar info [at] bax-shop.nl

Comment

Originally posted by Rick
                        je kunt gewoon een e-mail sturen naar info [at] bax-shop.nl
                        ok maar ik zou graag met 1 iemand willen praten en niet met 2 tegelijk zaken doen want ik praat nu bijv met jochanan EN mail ik dan krijg ik antwoord van Nathanael dus ja das beetje irri

Comment

Je kunt ook even een pm sturen ;)

Comment

Die van mc crypt is geloof ik hetzelfde als de f80. Je kunt beter doorsparen voor een z800 van antari, of die magnum 650 die jochanan aangaf.
                            Schoonmaken kan met gedestileerd water, je kunt ook eerst met azijn, en daarna naspoelen met gedestileerd water. Gedestileerd water moet je wel even kopen, dit is NIET het water wat uit je kraan komt. Maargoed, de meesten wisten dat natuurlijk al wel.

Comment

Originally posted by Tim Versteeg
                              Die van mc crypt is geloof ik hetzelfde als de f80. Je kunt beter doorsparen voor een z800 van antari, of die magnum 650 die jochanan aangaf.
                              Schoonmaken kan met gedestileerd water, je kunt ook eerst met azijn, en daarna naspoelen met gedestileerd water. Gedestileerd water moet je wel even kopen, dit is NIET het water wat uit je kraan komt. Maargoed, de meesten wisten dat natuurlijk al wel.
                              ja gedestileerd water hebben we bij ons op het bedrijf ook maar de pomp is kapot dus koop ik wel een nieuwe denk ik.

er mag een slotje op hoor

Comment

Nee ik laat deze even openstaan en heb de titel iets aangepast. Voor verder schoonmaak instructies zie ook dit topic. Je mag mij ook even pm-en dan zal ik je mijn 06 nummer geven. Dan kan je me persoonlijk even bellen om het e.a. te bespreken.

Comment

Working...
                                X