Announcement

Collapse
No announcement yet.

geurstoffen voor je rookmachine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Rick
    Heb er wel van gehoord en ook de vele geurflesjes op sites gezien ja.
    Denk dat je die er, als je het wil gebruiken, met mate in moet gooien.
    Verhoudingen zullen op het flesje/de verpakking staan neem ik aan?
    Betwijfel ik, Ik hoorde wel dat achter blijft in je tank van de machine maar mijn tank kan eruit gehaald worden en dus omgespoeld. het zou je rookdoos ook sneller verstoppen... Geen punt 2 flessen van 1 liter gedestileerd water hier staan gewoon na elke keer dat ik hem gebruik een kwart van de fles doorspoelen. Heb ik al eens gedaan. Duurde echt lang moest tussendoor 10 keer opnieuw bijwarmen! Iemand ervaring mee met de geurtjes? lijken mij erg intressant.

Comment

Een keer zo'n geurflesje in je vloeistof gooien en meteen 20jaar lang vast aan deze geur.

(hint)

Comment

Originally posted by Dave van Engelen
        Een keer zo'n geurflesje in je vloeistof gooien en meteen 20jaar lang vast aan deze geur.

(hint)
        Meteen het hele flesje erin gekiepert? Volgens mij kan het geen kwaad als je het met mate doseert. En dan niet in mijn DJ Regular 5 liter tank maar een beetje in het 1 liter tankje van mijn Martin Magnum 550

Comment

Originally posted by Wacktha2
          Originally posted by Dave van Engelen

(hint)
          Meteen het hele flesje erin gekiepert? Volgens mij kan het geen kwaad als je het met mate doseert. En dan niet in mijn DJ Regular 5 liter tank maar een beetje in het 1 liter tankje van mijn Martin Magnum 550
          In een grijs verleden heb ik ooit eens een druppel redbull geurstof in een F80Z gedaan. Deze geurstof is nooit meer uit de machine verdwenen, zelfs een reinigingsbeurt met azijn en gedel. water hielp niet. Daarom raad ik je af om geurstoffen te gebruiken!

Comment

Het gebruik van deze stoffen is heel slecht voor je rookmachine en alle garantie vervalt meteen.

Een goede rookmachine met de juiste vloeistof is bijna reukloos, dus dit zou niet de reden moeten zijn om de geurstof te gebruiken.

De meeste geurstoffen laten een plakkerige, klamme lucht achter, niet iets waar je je mensen mee wilt opzadelen.

Wil je het wel koop dan zo'n goedkope rookmachine en gebruik die alleen voor die geur. De vloeistof koekt vast in je element en zal altijd iets van geur blijven afgeven.

Comment

Was eens bij iemand thuis die cocos geur in z'n rookmachine vloeistof had.
              Nadat de rook uit de machine kwam ging ik toch maar liever even buiten de kamer staan, werd er ontzettend misselijk van :?

Comment

De B merken verkopen het er vaak bij omdat ze weten dat ook hun vloeistoffen stinken. Ik heb daarom nog nooit problemen gehad dat ze geen garantie wilden geven wanneer een geurtje was gebruikt. Ik kan me voorstellen dat een merk als Martin hier behoorlijk moeilijk over kan gaan doen.

Comment

Working...
                X