Originally posted by Rick
Announcement
Collapse
No announcement yet.
geurstoffen voor je rookmachine
Collapse
X
-
-
Originally posted by Dave van EngelenEen keer zo'n geurflesje in je vloeistof gooien en meteen 20jaar lang vast aan deze geur.
(hint)
Comment
-
Originally posted by Wacktha2Originally posted by Dave van EngelenEen keer zo'n geurflesje in je vloeistof gooien en meteen 20jaar lang vast aan deze geur.
(hint)
Comment
-
Het gebruik van deze stoffen is heel slecht voor je rookmachine en alle garantie vervalt meteen.
Een goede rookmachine met de juiste vloeistof is bijna reukloos, dus dit zou niet de reden moeten zijn om de geurstof te gebruiken.
De meeste geurstoffen laten een plakkerige, klamme lucht achter, niet iets waar je je mensen mee wilt opzadelen.
Wil je het wel koop dan zo'n goedkope rookmachine en gebruik die alleen voor die geur. De vloeistof koekt vast in je element en zal altijd iets van geur blijven afgeven.
Comment
-
De B merken verkopen het er vaak bij omdat ze weten dat ook hun vloeistoffen stinken. Ik heb daarom nog nooit problemen gehad dat ze geen garantie wilden geven wanneer een geurtje was gebruikt. Ik kan me voorstellen dat een merk als Martin hier behoorlijk moeilijk over kan gaan doen.
Comment
Comment