Announcement

Collapse
No announcement yet.

American DJ Led par 64 muziekgestuurd probleem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• American DJ Led par 64 muziekgestuurd probleem

Hallo,

Ik heb net twee ADJ LED par 64 binnengekregen, waarmee ik een probleem heb.
    Als ik de ene par op sound-to-light mode zet, begint hij gewoon op geluid van kleur te veranderen, flitsen enz.
    Maar als ik de andere op sound-to-light mode zet, blijven alle led'jes gewoon branden (sensitivityknop staat vol open) dit gebeurt ook bij rgb-mode en automatic mode.

Mvg,
    Marc

Topictitel specifieker gemaakt.
    Heb je niet toevallig ook een andere dipswitch aanstaan? Zitten de parren master/slave aangesloten?

Comment

Ik gebruik ze apart. Ik heb alleen dipswitch 10 openstaan, zoals in de handleiding ook beschreven staat.

Comment

Heb je de dipswitch nogmaals omgeschakeld om te proberen?
        Staat er niet toevallig een dipswitch ergens 'halfverwege'? (Kan ook wel eens gebeuren.)
        Heb je de stekker er al eens uit en in gedaan?

Comment

Ik heb het net even geprobeerd met alle switches uit, alle ledjes blijven branden, in tegenstelling tot de andere, die wel sound-to-light werkt.

Comment

Erg vreemd. Lijkt me ergens een constructiefoutje o.i.d.
            Retourneren lijkt me in dit geval de beste optie, kijk even hier hoe dat werkt, bij punt 2. ;)

Comment

Ook vreemd is is dat zes ledjes bij de 'goedwerkende' par niet willen branden :S

Comment

Dan zou ik ook deze even terugsturen, aangezien die het gewoon zouden moeten doen.

Comment

Working...
                X