Announcement

Collapse
No announcement yet.

winner XLR chassis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

uit de kist gehaald zag het er erger uit alsdit (steekt verder uit dan normaal "iets van 0,5 cm verder " doe ik de dmx kabel erin, sluit ie niet goed aan zodat ik zonder het "pushdingetje" de kabel eruit kan halen (klik1 2)
    en ziet het chassisdeel er dus zo uit

Comment

Die grrrrrrrrr OEM rotzooi!! Gewoon even twee Neutrik chassis delen male en female kopen. Dan even omsolderen en klusje is klaar! Kan je niet solderen vraag het even aan de buurman of andere vriend of vriendin die iets van solderen weet. Misschien doe je er slim aan om gelijk je andere winners ook even om te solderen!!

p.s. pak die chassis delen van de link zodat je niet per ongeluk de verticale chassis bestel!

Comment

hoe krijg ik die chassisdelen die er nu inzitten er uit dan?

blijf ik wel garantie houden?

Comment

Sorry voor mijn late reactie. Die chassis delen kan je er gewoon uit schroeven of zitten ze gepopt?

Wat betreft de garantie, zolang je het apparaat niet openhaal en van binnen ga verbouwen, dus enkel twee pluggen omwissel is dit geen probleem.

Comment

ze zijn gepopt..

Comment

hoe krijg ik deze eruit dan?

Comment

Volgens mij is de enige manier boren... maar of dat nou zo verstandig is... :?

Comment

Pak een klein metaalboortje van een paar mm en boor deze er gewoon uit. Je kan niks beschadigen behalve je popnagel. Je popnagel zit ook in een gat, dus je behuizing zal je niet beschadigen.

Comment

dat boren gaat wel lukken maar hoe krijg in de nieuwe er vast in?

en als ik de kabel erin prik gaat het midden (het female deel) eruit.. hoe kan ik dit voorkomen?

Comment

dan heb je het chassis deel niet goed vast gemaakt. Wat voor chassis delen gebruik je?

De delen kun je het beste vast zetten met popnagels

Comment

Ik denk dat dit hetzelfde probleem is als ik had

Heb die XLR's trouwens aan de kant gelegd en niet meer naar omgekeken, heb nu twee kant-en-klaar chassisverloopjes in gestoken.

Comment

het zijn de chassisdelen die jochanan aanwees.

het binnenste (plastic) deel schuift uit het (ijzeren) omhulsel, hoe kan ik dit voorkomen?

popnagels heb ik zo 1 2 3 even niet.. kan ik ze ook gewoon tijdelijk met een boutje, moertje en een ringetje vastmaken denk je?

Comment

tuurlijk, wij gebruiken nooit popnagels.

Comment

Als ik het goed begrijp krijg je dus het inwendige lichaam niet vast gezet aan de buitekant van het chassis deel? heb je dat pinnetje al opgemerkt waar je deze overheen moet zetten?

Comment

ik zal eens kijken,
                                bedankt

Comment

Working...
                                X