Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stroboscoop sturing

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stroboscoop sturing

verwijder aub

Stroboscoop sturing

Hallo,

Ik heb een vraagje :

Als je een 1500 Watt DMX gestuurde stroboscoop hebt... is er een mogelijkheid om deze van afstand te besturen zonder een dmx paneel ?

ik weet zover dat deze kan : Deze dus, maar die vind ik nog voor mij iets te prijzig..

maar kan deze ook ?

Mvg,

Troy ( Skyflash )

Comment

nee die kan niet

Comment

aii

dat is jammer... :(

Dit topic mag verwijderd worden :wink:

Comment

De FL01CX kan wel degelijk op de geni FL 1800 DMX worden aangestuurd. Deze is namelijk zowel DMX als analoog aan te sturen. Dit doormiddel van een jack kabel welke tussen de FL01CX gaat en de DMX stroboscoop.

Tevens zal dit topic open blijven voor eventuele andere stroboscoop aanstuur vragen. Topic titel ook wat aangepast.

Comment

is de geni dmx versie ook analoog?

Degene die wij hebben niet hoor. Is dat een nieuwere versie dan?

Comment

Oei nu begin ik wel heel erg twijfelen, ik ga zometeen even een doos opentrekken.

Comment

Komt mischien een beetje laat maar kan je dan niet gewoonw werken met de Elation SDC-6

Comment

is de geni dmx versie ook analoog?

Degene die wij hebben niet hoor. Is dat een nieuwere versie dan?
                  Mijn fout dit was zo bij een vorige versie. De huidige MKII FL 1800 heeft geen jack input meer. Je had dus helemaal gelijk.

Komt mischien een beetje laat maar kan je dan niet gewoonw werken met de Elation SDC-6
                  Deze Elation SDC-6 is inderdaad veruit de goedkoopste en makkelijkste optie. Je kan hiermee alleen helemaal niks programmeren, maar enkel live bedienen.

Comment

Working...
                  X