Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Martin Smart Mac!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe Martin Smart Mac!

Ik ben gepassioneerd door de hardcore muziek, moest iemand zijn vinyl-verzameling wegdoen gelieve mij dan te contacteren:

fredperry19@hotmail.com

Greetz Philippe

Nieuwe Martin Smart Mac!

SmartMAC
    De SmartMAC is mede door zijn nieuwe compacte design overal toepasbaar. (cafe's, discotheken, bedrijfspanden, podia enz.) De SmartMAC maakt gebruik van een 150 Watt gasontladingslamp, welke door Martin's onverslaanbare optiek een lichtopbrengst geeft die in de buurt komt van de 250 Watt MSD-lamp. Nog een noemenswaardige noviteit is het feit dat er in de SmartMAC geen ventilatoren aanwezig zijn. Hierdoor is hij niet alleen geruisloos, maar doordat er geen vervuiling meer optreedt ook nog eens extreem laag in onderhoudskosten! De SmartMAC wordt geïntroduceerd met een super voordelige brutoprijs.

Specificaties
    150 Watt gas ontladingslamp pan & tilt range: 540º / 257º
    6 Indexeerbare en roterende gobo's + open, 8 uitwisselbare kleurenfilters + open
    Gemotoriseerde focus, stroboscoop effect ( tot 8Hz )
    Geen ventilator gobo's eenvoudig te vervangen zonder gereedschap

Comment

Geen ventilator... Zal wel lekker warm worden daarbinnen dan?

Is er al een prijs bekend voor dit miniheadje?

Comment

ik hoorde vaneen adviesprijs van rond de 1900 euro

Ik ga er 4 kopen voor onze theater producties.

Eerst had martin alleen de TW1 die erg stil was. Maarja ik wil hem eerst eens horen. (misschien maakt de aandrijving nog wel herrie.

Comment

1900 euro... Tja, dat is voordelige brutoprijs volgens Martin principes. Uiteraard kun je dan een net headje verwachten.

Lijkt me toch wat lastig zonder ventilator, hou houdt dit headje zichzelf dan koel?

Comment

denk dat ze dit oplossen met koelribben.

Er zijn meer koppen die geen fan hebben voor koeling.

Comment

Zijn er toevallig afbeeldingen beschikbaar, verwachtte leverdatum?

Comment

deze stond op de fairlight site...

Comment

ze worden leverbaar na de opendag 3 november ofzo

Comment

Volgende week is de opendag bij fairlight daar zullen wij er ook een aantal op de kop tikken. Is inderdaad een uitkomst ivm zijn (naar zeggen) geruisloze bewegingen. Ik ben heel benieuwd naar de output van deze nieuwe MAC.

Ik zal ervoor zorgen dat eind deze week de specs etc in de shop staan.

Offtopic, wie gaan er allemaal naar de opendag van fairlight?

Comment

vroeger zou ik wel gegaan zijn, maar lig in conflict met hun, dus tegenwoordig andere leverancier voor Martin.

Wel leuk die opendag, veel eten en drinken aanwezig en een mooie show in de showroom.

Comment

Working...
                      X