Announcement

Collapse
No announcement yet.

cases winner 2 en rover

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cases winner 2 en rover

jb systems heeft kistjes gemaakt voor je welbekende winner en rover.
    nu is mijn vraag of de beugel nog wel aan de winner/rover kan blijven zitten? (bij elk feestje beugels eraf en erop is ook niet echt een pretje..)
    is het de moeitje waard om de kist die ik nu heb te vervangen voor deze speciale winner kistjes?

Re: cases winner 2 en rover

Originally posted by Vincent
    nu is mijn vraag of de beugel nog wel aan de winner/rover kan blijven zitten? (bij elk feestje beugels eraf en erop is ook niet echt een pretje..)
    Om maar niet te zwijgen van een G-haak...

Comment

bij ons gaan altijd de haken van de lampen, is toch zonde van je flightcase ruimte?

Hoeveel tijd kost het nou om een haak ergens op te zetten

Comment

Ik heb gewoon geen zin om steeds die haken er op en er af te doen. ;)

Comment

dus jij hebt allemaal kisten waar ze erop kunnen blijven zitten?

Comment

't opbouwen van licht en geluid vindt ik juist leuk om te doen.. kan niet zeggen dat ik er mee kan zitten om een paar haakjes los te draaien eigenlijk.

Comment

Originally posted by J.S. Coolen
              dus jij hebt allemaal kisten waar ze erop kunnen blijven zitten?
              Kistjes wordt aan gewerkt, vind 't toch handiger dat ze d'r aan kunnen blijven zitten, zo ben je in no-time opgebouwd.

Maar, het ging over de kistjes? ;)

Comment

Elke klus haken eraan zetten is inderdaad not-done. Liever gewoon een kist waar je ze aan kunt laten zitten, scheeld in je opbouw tijd. Voor twee scan's zal het wellicht niet zo'n punt zijn, maar al het gaat om meedere exemplaren...

Comment

Bij de meeste scanners en goedkopere lichteffecten kan je de beugel bijna volledig plat tegen de behuizing aandrukken. Wanneer je normale G-haken pak kan je deze een kwart slag draaien en zitten ze bijna net zo strak tegen je lichteffect aan. Dus lekker een kistje iets groter maken en hoppa direct in de truss hangen.

JB systems is inderdaad met drie nieuwe kistjes gekomen (komen vandaag op voorraad bij ons). Het gaat om de "the winner flightcase", "JB Dynamo case" en een handige iMove flightcase. Wat betreft de beugel durf ik niet te zeggen. Ik zal vanavond even een kistje opentrekken.

Persoonlijk zou ik ze niet alleen gebruiken voor de lichteffecten, maar denk bijvoorbeeld ook eens als handige kabelcase. Niet te groot, niet duur en toch makkelijk.

Comment

maar kan je in de kist voor de winner ook nog de beugel en evt g-haak kwijt?

ik zou deze eerder gebruiken als kabelkist

Comment

De binnenmaten zijn toegevoegd aan de website, dus je kan nu snel genoeg na meten of jouw beugel er wel of niet op kan blijven. Ik heb even snel een berekening gemaakt voor de winner scan en volgens mij moet dit zeker lukken.

Voornamelijk die dynamo case is makkelijk voor artiesten die altijd wat kabeltjes en dergelijke mee nemen voor het aansluiten van wat gitaren, keyboards etc. Lekkere compact kist voor niet veel geld. Ik heb er vandaag al wat verkocht namelijk aan artiesten (-;

Comment

Enig idee of het tussenschot van de Dynamo-case uitneembaar is, of makkelijk te verwijderen? Flightcase zou namelijk een nette oplossing zijn voor mijn lasers.

Comment

Enig idee of het tussenschot van de Dynamo-case uitneembaar is, of makkelijk te verwijderen? Flightcase zou namelijk een nette oplossing zijn voor mijn lasers.
                          Het tussenschot is niet uitneembaar maar met een flinke klap ligt deze er wel uit (-;. Als de binnen maten groot genoeg zijn en je ben een beetje handig met schuim kom je een heel eind (-;

Comment

Working...
                          X