Ik heb hier naast mij een DJ installatie staan, maar eigenlijk is dat toch niet echt mijn passie. Daarintegen licht wel, op school hebben we een podium met wat parren en scanners die op DMX werken. Nu wil ik zelf ook wat met DMX gewoon op mijn slaapkamer hebben. Gewoon om het rustig op te bouwen, en voornamelijk wat te klieren/experimenteren. Ik ben nu 14, en moet het allemaal gewoon doen van een folderwijkje. Maar dat doe ik nu al 2 jaar ook qua DJ, dus naar wat maandjes sparen kan ik best wat aankopen doen. Nu zoek ik het volgende:
-Een DMX paneeltje waar Scanners en later ook parren op kunnen
-2 Leuke scanners om mee te beginnen gewoon op een zolderkamer
-Uitleg wat ik daarvoor moet kopen als ik met 2 scanners en een mixer begin
-Ik zou graag beginnen met 2 scanners, het moet dan wel leuk zijn. Dus niet al te simpel, maar wel betaalbaar.
Ik ben zelf nog niet zo heel erg bekent hiermee, ik moet het ook doen van c.a 90 euro in de maand. Dus ik wil eerst wat weten qua prijzen, en wat ik moet hebben om het te kunnen gebruiken.
Iemand?
Fiegel5
-Een DMX paneeltje waar Scanners en later ook parren op kunnen
-2 Leuke scanners om mee te beginnen gewoon op een zolderkamer
-Uitleg wat ik daarvoor moet kopen als ik met 2 scanners en een mixer begin
-Ik zou graag beginnen met 2 scanners, het moet dan wel leuk zijn. Dus niet al te simpel, maar wel betaalbaar.
Ik ben zelf nog niet zo heel erg bekent hiermee, ik moet het ook doen van c.a 90 euro in de maand. Dus ik wil eerst wat weten qua prijzen, en wat ik moet hebben om het te kunnen gebruiken.
Iemand?
Fiegel5
Comment