Wat zijn B-stock modellen, showroom?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wil wat gaan beginnen met DMX
Collapse
X
-
Ik dacht dat jij juist deze (light desk pro 136) of de elation-kloon van school kende, nu heb je het opeens over de elation-scanmaster-kloon.
Comment
-
-
Omdat de doos beschadigd is krijg je een kleine korting, levensduur van de lamp is gelijk aan die van een versie waar de doos niet beschadigd is.
Heb geen idee hoe de doos op het moment er uit ziet, kan zijn dat het een 'schampschot' is geweest en dus alleen de doos een flinke kras heeft opgelopen.
Ben zelf werkzaam op kantoor, elke zaterdag van 9 tot 6 sinds het begin van 2010, daarvoor voornamelijk thuiswerk.
Comment
-
Originally posted by Rick View Postmaar gezien de koopavonden van een paar weken terug vermoed ik van niet.
Fliegel5: Je hebt je controller, daarin stop je de ene kant van een lange XLR kabel (10m ofzo) de andere kant stop je in de ingang van één van de scanners. Je hebt een korte XLR kabel die stop je in de uitgang van die scanner en de andere kant stop je in de ingang van de andere scanner....
En er moet een stopcontact in de buurt van zowel de scanners als de controller zijnLast edited by rick1993; Sunday-24-01-2010, 19:29.
Comment
-
De B-stock modellen kun je hier vinden.
Verder, over de DMX-bekabeling van de scans zijn uit mijn hoofd geteld al 3 posts geplaatst in de voorgaande pagina's. Lees die tekst nu eens rustig door, zet desnoods eens iets op papier en vertel ons vervolgens hoe jij denkt dat het aangesloten moet worden.
Indien nodig kunnen wij vervolgens correcties geven, zodat we kunnen zien waar het mis gaat.
Comment
-
Ik heb de teksten gelezen, maar ik snapte het niet. Die guide heb ik ook gelezen, maar snapte ik ook niet helemaal. Maar die modelen in die link, is dat per 2?
Maar die staan er over 2 maanden niet meer op natuurlijk.. Doen jullie ook aan showroomodelen?
Comment
Comment