Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wil wat gaan beginnen met DMX
Collapse
X
-
zoveel als je wilt (officieel moet er na elke 10 ofzo een signaal versterker maar die zit meestal al in de lampen ingebouwd). Als je op die scanmaster-kloon onder elke fixture 1 scanner plaatst dan heb je 12 scanners. En je kunt ze ook nog op hetzelfde adres zetten.
Comment
-
Originally posted by rick1993 View Postzoveel als je wilt (officieel moet er na elke 10 ofzo een signaal versterker maar die zit meestal al in de lampen ingebouwd).
Wat betreft kabels, eventueel kun je ook 'gewone' XLR-kabels nemen in plaats van 'echte' DMX-kabels.
Soms worden de kabels wel eens meegeleverd, bij mijn Aztek DJ Robo's zat in ieder geval een 3 meter kabel.
Ik kan eventueel a.s. zaterdag wel even kijken voor je. Mocht dat te lang duren, kun je even een belletje doen naar de shop in de loop van de week. ;)
Comment
-
Nee, niks duurt te lang. Ik ben gewoon aan het oriënteren wat ik moet gaan sparen, en ik sta nu op 20 euro ofzo :P . En per maand komt er ong 100 euro binnen, dus tel maar uit.. Maar ik moest gaan kijken wat ik wou. Maar als je even wilt kijken, graag. En als ik het doe, dan liever gewoon het beste..
Comment
-
Staat netjes bij de specificaties;
- 15 gobos + shutter op gobowiel
- apart kleurenwiel met 11 dicroide kleuren + wit
Comment
-
Comment
Comment