Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wil wat gaan beginnen met DMX

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bedoel je de extra laserdiode? Zit er niet in.

Comment

• Er zit niet in de productpagina een afbeelding met alle kleuren en gobo's.

Maar als je de handleiding leest, en de filmpjes bekijkt kan je gewoon zien welke kleuren en gobo's er aanwezig zijn.

Comment

• Ik heb wat gegoogled maar kan niks vinden, stel als ik eens met mijn pa in de buurt van goes ben. Kan ik dan ook gewoon de scanners komen bezichtigen, dus zonder kopen?

Comment

• Het beste is om een afspraak te maken als dat kan zodat je zeker weet dat er eentje aanwezig is. Een keertje kijken kan uiteraard en de rest van het schoons in het trusscarréetje kun je ook direct bewonderen om inspiratie op te doen. ;)
          En sowieso als je eens in Goes bent kun je altijd een kijkje komen nemen in de showroom.

Comment

• Want ik hoorde van mijn oom, vandaar dat ik hier nu ook zit. En van mijn leraar dat je bij jullie vrij bent om wat experimenteren met materiaal?

Comment

• Als jij een Winner scan op een lichttafeltje wilt uitproberen is dat geen probleem, indien ze aanwezig zijn. Wil je daar zeker van zijn, kun je het beste even een belletje doen vooraf.

Comment

• Oké, helemaal top, voorlopig weet ik dus genoeg. Ik ga voor die eilton, want daar zaten pages op toch? Dus ik kan 6 chases op de 1ste page zetten, en weer 6 op de 2de toch? En dan 2 winnertjes.

Comment

• Wat houdt eigenlijk een bank in?

Comment

• Scenes die je maakt sla je op in een bank. Een scene is één "stilstaand plaatje". Als je chases maakt (programma) dan haal je scenes uit de bank. Een bank is dus eigenlijk gewoon een opslag plek voor scenes.

Comment

• Meer informatie over scenes, banks, chases en cosoorten kun je lezen in de handleiding die ik ooit over de scanmaster en klonen heb geschreven. Hopelijk wordt het dan iets duidelijker.

Comment

• Ik lees het morgen door, maar op school maken we gewoon chases zonder senes maar gewoon dan drukken we op prog. Klikken de chaseknop waar hij onder moet aan, en maken dan met de schuifjes een opstelling. En dan zo weer, zo maken we een chase.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                          Soms worden de kabels wel eens meegeleverd, bij mijn Aztek DJ Robo's zat in ieder geval een 3 meter kabel.
                          Ik kan eventueel a.s. zaterdag wel even kijken voor je. Mocht dat te lang duren, kun je even een belletje doen naar de shop in de loop van de week. ;)
                          Heb zojuist even een doosje opengetrokken, maar kon geen XLR-kabel vinden. Zit er dus niet bij. ;)

Comment

• Okee, dan kan ik daar rekening mee houden. Kom jij nog vaker in de winkel? Ik dacht er namelijk aan om samen met mijn vader in de vakantie op vrijdag eens langs te komen kijken of die 2 en dat paneeltje een goede combi was. Dus nog niet om te kopen, maar om te ervaren of het zo een goede combi is en het is wat ik er van verwacht. Kan dat gewoon? En hebben ze dat op voorraad? Maar het is nog niet zeker, het ligt aan het weer namelijk :P .

Comment

• Ik zit elke zaterdag van 9 tot 6 op kantoor, in de showroom is altijd wel iemand te vinden die iets over het product weet dat je wilt zien en mocht die er op dat moment niet zijn dan wordt die er bijgehaald.

Zoals ik al had aangegeven, wil je zeker weten dat het product (of meerdere) dat je wilt bekijken voor je klaarstaat om te bezichtigen, kun je het beste even per e-mail of telefoon een afspraak maken.

Comment

• Prima, dan zullen we eens gaan kijken :) .

Comment

Working...
                                X