Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wil wat gaan beginnen met DMX
Collapse
X
-
Die link wel, ik heb al naar die e-mail die je me gaf voor die review gevraagd of ik bij hem kan zijn. Maar ik weet niet wat ik moet voorstellen, ik heb gekeken bij de foto's op de site en gevraagt bij een vriend die bij jullie in de buurt woont. Maar testen, ik weet niet wat ik daarin moet zien. Staat er dan echt zoveel om te testen? Dat ben ik van radiobeurs hier in de stad niet gewent namelijk. Hier bel je op, geef je alles door. En hun bestellen het. Daarom ben ik zo twijfelachtig, omdat dit voor mij wel flink lang sparen is. En ik er andere dingen voor laat vallen, wil ik wel een goede aankoop maken.
Comment
-
Als je van tevoren even een belletje doet, staat het spul in ieder geval voor je klaar om te kunnen testen. Je krijgt dan gewoon de vrijheid om met de gevraagde apparaten om te gaan. In de truss in de showroom hangen verschillende scans, (LED)parren en vooral veel LED-effecten. Hier kun je dus een beetje mee testen door wat programma's te maken e.d.
Bax is niet zomaar een dozenschuiver. ;)
Comment
-
Dat klopt, maar de komende jaartjes is het alleen voor hier op zolder op mijn kamer. Dus daarom dacht ik dat het misschien wel handig was.
Vandaag weer op school bezig geweest, en ervaren dat de functie "page 1tm...." wel luxe is. Is er dat ook betaalbaar?
Comment
-
Als dat op die controller van school zit dan koop je die toch? Ik krijg toch het gevoel dat je die controller echt wilt, maar dat de je de prijs iets te hoog vind. Mijn advies: Spaar door voor de controller die je wilt hebben en waar je ervaring mee hebt, dan weet je zeker dat je geen miskoop doet die je later niet bevalt om alsnog een duurdere controller te kopen.
Comment
-
Als je in de toekomst nog ergens wilt gaan draaien kun je basisverlichting bijhuren / kopen. Die kun je dan mooi aansluiten op je controller.
Als je één keer wat licht koopt, dan wil je op den duur toch wel een keer iets uitbreiding (ook al denk je misschien nu nog van niet).
Comment
Comment