Ja, maar ik heb het dan niet over meer als 2 extra scans en eventueel 2-4 parren. En dat kan dan daarna ook nog wel even duren.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wil wat gaan beginnen met DMX
Collapse
X
-
Nou, precies de doeleinden waarvoor deze tafel geschikt is!
Het is jammer als je nu veel geld uitgeeft aan een tafel terwijl je over een tijdje toch meer wilt en dan misschien deze tafel aanschaft. Toen ik mijn eerste 2 ledparren kocht, kocht ik een scanmaster 2MKII erbij, overbodige functies (pan, tilt etc.) voor de ledparren, maar dat was "op de groei".
Comment
-
Ik heb net nog even de site overgekeken, en heb toch nog wat vragen. De eerste is, als ik voor die elailten (?) pro ga. En ik heb dus rechts convertioneel, kan ik daar nog meer aansluiten als parren? Dus zijn er eventueel ook andere effecten die daar op kunnen, zo ja welke dan?
Daarnaast heb ik net nog even gekeken en kwam ik ook deze tegen. Een soort van concurrent van The winner. Maar welke is nu beter, deze of the winner? Dat vraag ik me wel af eigenlijk..
Deze is 170 euro, is dat ook niet iets?
Last edited by Fiegel5; Saturday-13-02-2010, 00:33.
Comment
-
Bij die elation lichttafel heb je links gewoon 8 fixture buttons met elk 16 kanalen. Je kunt ook een ander effect onder 1 fixture button zetten, gewoon een questie van het kanaal instellen op je lichttafel. Je kunt eigenlijk max. 8 effecten ofzo aansluiten (meer kan wel, maar dan ben je het overzicht kwijt). Stel dat je max. 4 scanners hebt kun je er nog 4 andere effecten bij aansluiten.
Het is ook wel mogelijk om op de rechter kant effecten te zetten, maar dit is een stuk minder praktisch, maar als je nog geen parren hebt kun je er wel een effect opzetten (wel eentje van max. 8 kanalen). Daar kun je dan ook een aparte chase voor maken (aangezien je tegelijk rechts 1 chase kan afspelen en links ook 1).
Ik heb zelf ook wel een scanmaster (oorspronkelijk dus bedoeld voor scanners..). Onder 4 fixture buttons (1-2-3-4) heb ik 4 ledparren zitten en onder 1 fixture button (5) heb ik mijn Multidim MKII zitten.
Comment
-
Aha, dus kan ik er altijd nog een suntrip of iets dergelijks op kwijt. Fijn om te weten :) .
Dan toch nog even, welke scan moet ik nu nemen? Op de vorige pagina staan mn 3 twijfelgevallen, ik heb wel besloten dat ik waarschijnlijk vrijdag de sturing kom halen. En over een paar weken de lampen. Nu zul je denken, waarom niet alles tegelijk. Vrij simpel, tegen die tijd is mn geld er toch wel weer doorheen :P . Dus kan ik het beter zo doen, dan stel ik het ook niet maanden uit.. Maar welke scan is nu in alle opzichten het beste? Ook kijkend naar mn buget? The winner, die shovet, of de american DJ?
Comment
-
Ik ben vandaag naar Goes geweest naar de winkel, en ik wou ook jullie jullie even uitlichten (*) wat ik nu eigenlijk gekocht heb.
Ik heb de elaiton pro gekocht, en een DJ scan van American DJ. Omdat ik deze gobos leuker vind, alles hangt en werkt! Ik wil jullie danken voor je hulp. But..
Toch nu nog wat vragen met het programmeren, ik snap niet hoe ik bewegende chase in elkaar geflutst krijg. Weet iemand dat hier toeavallig?
Ik ben blij iniedergeval, geweldige service hier en in de winkel. Ik vond de winkel wel wat kleiner dan ik had verwacht. Maar ik hoorde dat jullie wss gaan verhuizen :P . Maar wel een zeer mooie winkel!
Comment
-
Heb je de handleiding van het product al doorgelezen en stap voor stap gevolgd terwijl je met je spullen bezig bent? Ik heb hem net even doorgespit en hij is best duidelijk, onder meer aan de hand van de plaatjes van het display.
Wat begrijp je niet precies?
Comment
-
Het punt is, je kan een handleiding wel proberen in het Nederlands te vertalen, maar meer dan de helft van de volledige handleiding slaat op Engelse termen. Daardoor zou je eigenlijk nog steeds niet geholpen zijn. Ook als je gaat uitbreiden met andere DMX-apparatuur kom je vrijwel alleen Engelse handleidingen tegen, dus is enige kennis van de Engelse taal wel handig om te hebben.
Mocht je hier nog niet over beschikken, kun je kijken of je bepaalde woorden of zinnen kunt vertalen of je kunt hier eventueel vragen naar een betekenis van een zin of woord, als je er zelf met behulp van vertalings-software of andere bronnen niet uit komt.
Een heel globale vertaling van de handleiding kun je door middel van Google Translate verkrijgen, alleen is de kwaliteit van de vertaling minimaal. De 'harde' vertaling kan je hier vinden.
Comment
-
Nouja, ik heb net geprobeerd het boekje te volgen. In zoverre ben ik gekomen tot het maken van stappen. Maar uiteindeljk beweegt het ook niet echt.
Als ik die 2 schuiven, speed en fade heb. Dan zou ik moeten kunnen instellen tussen een beweegde chase of een chase die gewoon senes projecteert achter elkaar. Maar hoe doe ik dat?
ook tap snc werkt niet :S ?
Comment
Comment