Een showtec Multidim is ongeveer het goedkoopste wat er is. Als je met deze hobby wil doorgaan zul je toch echt centjes ervoor moeten neerleggen...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wil wat gaan beginnen met DMX
Collapse
X
-
Het wordt gewoon par-30, of 20. Maar toch zijn die dingen nog best duur, als ik 4 keer par 30 neem kom ik toch uit op 100 euro zonder dim en bekabeling.
Dan nu, presenteren wij op de zondagmiddag. De alles valt naar beneden show :) .
Je raad het al, mn scanner is naar beneden gekomen.
http://i250.photobucket.com/albums/g...5/P1010892.jpg . Nu wouden ze hem er zo weer in banjouren dat wou ik niet. Maar hoe moet het dan wel?
Comment
-
Gipsplaat of beton, daar kun je toch wel een beetje verschil tussen zien!
(en nu zit er een gat in de muur tussen jou en je buren? ;))
Wat als dat ding op je terrecht gekomen was? Dan had je een mooi probleem gehad... Veiligheid voor alles! Koop desnoods een statief en zet hem daar op.
Leeft je scanner nog dan?
Originally posted by Fiegel5 View PostDan nu, presenteren wij op de zondagmiddag. De alles valt naar beneden show :) .Last edited by rick1993; Monday-05-04-2010, 20:32.
Comment
-
Alles leet nog ja, hij is niet gevallen. Ik zag hem in mijn ooghoek wegzakken. Ik zit er nu aan te denken, maar ik weet niet of jullie daar inzicht in hebben om gewoon een stuk gips weg te halen en dan in het midden van mijn kamer een 2 zijdige trus te hangen.
Op de foto boven zie je de middenbaan van het plafond, dat wou ik eruit gappen en dan kijken om aan die balk die daarachter zit (gewoon zon standaard zolder-dak-balk-ding) een truss te banjouren. Maar ik weet niet of dat succesvol is?
@Rick, ah. 2De paasdag is ook zondag :P .
Comment
-
Ik denk dat jij meer hebt aan een statief of een stuk truss met een zware baseplate dan blijven aanmodderen met een gare muur.
De reden dat ik dit zo vertel is omdat je niet kunt zien waar je mee bezig bent en waarschijnlijk meer gaat uitgeven dan je in eerste instantie zult berekenen. Het kan wel eens vies tegenvallen met de houten constructie, kijk eens naar een leuke tweedehands baseplate (verzwaard) met een stukkie truss er op. En dat kan eventueel ook nog met decotruss, dus hoeft niet gek veel te kosten.
Comment
Comment