Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wil wat gaan beginnen met DMX
Collapse
X
-
Paint creatie
3. Een paal truss
2. Truss
3. Dat is de balk die doorloopt achter het gips, ik wou daar dan het eind van 2 aan vast maken..?
Comment
-
Zou mogelijk moeten zijn. Ga je deel 1 op een baseplate monteren? Zoja, dan is het wel beter om een verzwaarde baseplate te nemen.
Hou er ook rekening mee dat je dan niet heel die truss vol kan gooien met zware effecten e.d., hang er spul met beleid in en gebruik je verstand. ;)
Comment
-
Als je de deco truss van ADJ gebruikt, (de verleng stukken) dan kan je ze per 1,5 mtr op 7 plaatsen vastmaken. Dus als je de truss in de balk vast maakt, moet je stevig genoeg zijn. (natuurlijk wel met degelijke pluggen!) De lampen moet je dan met decotruss haken vast maken.
Ik heb een decotruss systeem, dus als je een vraag hebt, stuur maar even een pm.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostZou opzich wel moeten kunnen denk ik, maar zorg er dan wel héél goed voor dat je bevestigingspunten in orde zijn.
Originally posted by Dj-scratch View PostAls je de deco truss van ADJ gebruikt, (de verleng stukken) dan kan je ze per 1,5 mtr op 7 plaatsen vastmaken. Dus als je de truss in de balk vast maakt, moet je stevig genoeg zijn. (natuurlijk wel met degelijke pluggen!) De lampen moet je dan met decotruss haken vast maken.
Ik heb een decotruss systeem, dus als je een vraag hebt, stuur maar even een pm.
Comment
-
Originally posted by Fiegel5 View PostDat klikt wel heel twijfelachtig?
Oké, waarvoor gebruik jij je truss en wat hangt er in? Want het blijkt dat deco niet zo heel stevig enzo is..
Comment
-
Alleen is dat wat aan de prijzige kant, ik heb dus geen verstand van eventuele bevestiging en de schit. Verder als die parren erin raggen en aansluiten zal ik niet komen, het ophangen doe ik ook niet. Dat doet mn pa dan waarschijnlijk, maar ook hij zal niet weten hoe waarschijnlijk..
Comment
-
Dura truss, sowieso schrok ik van de prijzen van truss. Dat je zo veel moet geven voor een bonk ijzer :O . 2 meter voor 100 euro, dat vind ik toch echt wel veel. En dan staat/hangt het nog niet eens.. Sowieso kost een par 20 compleet ook al 25 euro, X4 i=100 euro + dimmer is 180 euri...
Ik keek naar deze collectie toen ik het over deco truss had..
Comment
Comment