Originally posted by rick1993
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wil wat gaan beginnen met DMX
Collapse
X
-
Da's geen Elation.
Maar zover ik op de afbeeldingen kan zien kan dit ook met een sm1612: helemaal linksonderin 2e knopje van links: er brandt normaalgesproken een lampje van assign en de andere scanner moet je dan programmeren als je het lampje reserve aan hebt.
Waarschijnlijk zal het ongeveer net zo werken als hier beschreven.
Comment
-
Ik ga ongeveer 2m 10 omhoog en 3 en halve meter door de kamer qua truss. Maar hoe zwaar is een complete par 30? Zou gips die dingen niet gewoon los kunnen dragen? Want uiteindelijk kom ik qua totaal ook goed uit op 600 euro ben ik bang..
En Led, is dat er ook kleiner. Want ben bang dat het dus toch zoiets wordt, wel jammer van mn lichtafel die ik kan een beetje verpruts.
Comment
-
Originally posted by Fiegel5 View PostMaar hoe zwaar is een complete par 30? Zou gips die dingen niet gewoon los kunnen dragen?
En Led, is dat er ook kleiner. Want ben bang dat het dus toch zoiets wordt, wel jammer van mn lichtafel die ik kan een beetje verpruts.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostNee. Gipsplaten zijn NIET bedoeld om constructies aan te hangen. Heb je geen zin om geld uit te geven aan een goede constructie, doe het dan a.u.b. niet en stel dan een paar trusspilaartjes op ofzo.
Kleiner in wat voor zin?
Maar het het hangen, een led par weegde 0.9 KG. Is dat ook niet verstandig om aan gips te hangen?
Comment
-
Als gipsplaten er voor bedoeld zouden zijn om dingen aan te hangen, hadden we nu truss van gips. NIET DOEN DUS.
Er was een poos geleden nog iemand op het forum wiens scan opeens bijna naar beneden kwam zeilen wegens een verkeerde constructie. Lijkt me niet iets wat je op je hoofd wil hebben, of het nu een parretje of een scan is.
Leg anders een paar van deze tegen de muur aan en laat die omhoog schijnen, maar ga niets aan die gipsplaten hangen.
Comment
-
Je moet gewoon zorgen voor een stabiele constructie. Dat kost tijd om voor elkaar te krijgen in een vaste installatie en ook geld. Heb je één van de twee daar niet voor over, dan zul je toch een andere oplossing moeten zoeken. Truss of spots monteren aan gipsplaten is gewoon not done.
Comment
Comment