Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wil wat gaan beginnen met DMX

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• en als je 4 haken voor een legschap neemt maar dan wel van die heele sterke en op het einde een half coupler en daaraan de deco truss

hoe groot is de kamer?

malstrommusic

Comment

• Het een en ander over ideeën, plannen, afmetingen en wat er reeds is voorgesteld is op de voorgaande pagina's terug te lezen.

Comment

• hey kan je de deco truss ook voor up-colum gebruiken zo ja hoeveel kg kan die aan ..(1.50m)wil ik 2 keer gebruiken van voor en 2 keer (2m) daar achter met mini led movingheads op de truss en een par 56 led in de truss als up lichting!

malstrommusic

het is voor mij hoor! :D
        Last edited by malstrommusic; Wednesday-05-05-2010, 00:25.

Comment

• In kg is dat niet uit te drukken, maar ik zou er voor zorgen dat je een mooie adapter maakt waar je vervolgens je headjes netjes op kunt vastzetten. Parretje er bij zou geen problemen moeten opleveren, mits je een goeie baseplate gebruikt.

Comment

• zou een baseplate van 50 cm op 50 cm genoeg zijn??

Comment

• Op het moment dat je een verticale belasting gebruikt (dus met de head er op) zal dit geen problemen geven, wel zou ik hem dan wel lekker zwaar pakken of laten maken. Dat zorgt er voor dat het kantelpunt verder komt te liggen en kan hij dus niet zomaar omvallen.

Comment

• bedankt!!

Comment

• Vraag: Maken deze ledparren een geluid? Netzoals de scanners, of zijn deze gewoon stil als een gewone lamp? Dus zoemen ze?

Comment

• LEDparren zijn gewoon stil. Er zitten geen ventilatoren of bewegende onderdelen in.

Comment

• Oké, zit er toch aan te denken er misschien 2 tegen de muur aan te baschen. Zijn de bovenstaande hiervoor goed qua kwaliteit? Want dat houd in dat ze dus full dagen aan zullen zijn. Kunnen ze dit? En is het eventueel mogelijk, want dat vind ik spijtig. Dat ik ze niet kan (multi) dimmen. Dus stel ik heb er 2, om ze dan tegelijk te dimmen.

De parren zijn 6 kanaals, dus dat is rood/blauw/groen en wat zijn de overige 3 dan?
                      Last edited by Fiegel5; Friday-07-05-2010, 22:38.

Comment

• Led paren kunnen 24/7 aanstaan. En worden ook niet warm. en je vraag over dimmen snap ik even niet maar vast omdat ik niet heel het topic heb gelezen.

Comment

• Originally posted by Fiegel5 View Post
                          Zijn de bovenstaande hiervoor goed qua kwaliteit?
                          Geven voldoende licht, maar zou er wel een frost-filtertje voor plaatsen omdat de bundel vrij strak is.
                          Want dat houd in dat ze dus full dagen aan zullen zijn. Kunnen ze dit?
                          Moet kunnen, ze gaan eerder stuk van transport dan van gebruik.
                          En is het eventueel mogelijk, want dat vind ik spijtig. Dat ik ze niet kan (multi) dimmen. Dus stel ik heb er 2, om ze dan tegelijk te dimmen.
                          Ik hoop van harte dat je deze niet via 230V gaat dimmen, want dan ga je ze geheid slopen. Zet ze anders gewoon op een verdeelblokje met een schakelaar, samen met je sturing ofzo. Dan kun je alles gewoon uitzetten als je het niet nodig hebt.
                          De parren zijn 6 kanaals, dus dat is rood/blauw/groen en wat zijn de overige 3 dan?
                          Volgens mij nog master dimmer, strobe en macro's (simpele voorgeprogrammeerde kleurtjes e.d.)

Comment

• Oké, nouja. Heb voor alles qua licht gewoon stekkerdozen liggen met een schakelaar. Maar zag net dat ik op mijn sturing kan groupen. Dus dat is ook weer opgelost, alles is duidelijk. Bedankt voor de informatie, alleen wat is een frostfiltertje en wat doet die?

Comment

• Hebben we in verschillende versies, zowel deze voor JB Systems LEDparren, als deze diffusion filter en zelfs een heel Lee White Frost vel.

Dit geeft ongeveer een vergelijkbaar effect als melkglas, het aanzicht wordt minder fel terwijl de bundel meer gespreid wordt, meer een flood-effect dus.

Comment

• Maar dat is dus voor een verspreiding van het licht. Welke zou ik dan voor de showtec parren moeten kopen?

Comment

Working...
                                X