Of een LEE filtervel dat je op maat knipt, of één van de anderen die je op maat knipt/snijdt. Principe is overal ongeveer gelijk.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wil wat gaan beginnen met DMX
Collapse
X
-
Originally posted by Fiegel5 View Posthttp://www.bax-shop.nl/filters-/-gel...t-details.html
Is dat 9 euro voor 1 filter, of meerdere? Want bij volgens mij die van JB kreeg je er meer? Dus stel ik neem 2 parren, moet ik dit 2 keer kopen?
De 'kabel' die je bedoelt ontgaat me, zonder merk, type en lengte kan ik daar niks zinnigs over zeggen..
Comment
-
Originally posted by Fiegel5 View Postmerk maakt me niet zo uit als het maar kwaliteit is..
Is het nu ook verstandig om er een termiater aan het eind te gooien?
Comment
-
dat kost je in totaal voor 2 led par 56 ,1 frost filter vel , 2 kabels(0.50m) en een terminator
volgens mijn berekeningen €105.70 valt goed mee heLast edited by malstrommusic; Saturday-08-05-2010, 00:17.
Comment
-
Originally posted by Fiegel5 View PostHoe ervaar je dan dat een terminater nodig is? En welke kan ik dan het beste nemen?
Comment
-
Originally posted by Rick View PostVolgens mij nog master dimmer, strobe en macro's (simpele voorgeprogrammeerde kleurtjes e.d.)
2. Groen
3. Blauw
4. Macro (verschillende kleuren)
5. Strobe
6. Modi (0-63 is RGB control, 64,127 is 7 colorfade enz.)
Deze ledparren hebben geen masterkanaal., dat is wel een minpuntje vind ik zelf.
Over de frostfilters:
Ik heb zelf de JB frost filters, maar ik vind ze nog niet geweldig... Ik had eerder op een forum al eens het advies gekregen om er plastic insteekhoesjes voor te doen, en dat effect was redelijk hetzelfde.
Comment
Comment