Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wil wat gaan beginnen met DMX

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Fiegel5 View Post
    Dat vond ik dus ook, ik moet er dus mee leren leven neem ik aan :P ?
    Ja, en als je er heel erg aan ergert dan de volgende keer een Showtec/ADJ/Eurolite ledpar kopen(en daarvoor even gelijk de handleiding doorlezen?)

Comment

• Oké, nouja het was een koopje :P . Even nog iets, ik heb hier geen filterframe opzitten. Kan ik een frostfilter ook met plakband bevestigen of zoiets>

Comment

• Dat gaat er nooit fatsoenlijk uitzien. Maak dan liever een nette oplossing met een zelfgemaakt frame ofzo.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
          Dat gaat er nooit fatsoenlijk uitzien. Maak dan liever een nette oplossing met een zelfgemaakt frame ofzo.
          Maar er zitten ook geen houdertjes voor een frame op... :P

Comment

• Die kun je toch zelf maken van een reepje aluminium?
            Daar gaat je koopje.. ;)

Comment

• Ik ben niet zo creatief, dan moet ik gaan lassen enzo :P . Maar gewoon met een stukje tape dat heeft geen zin>?

Comment

• Dat laat binnen enkele minuten los, als je het ophangt. Zoals rick al zei, zelf proberen iets te knutselen, des noods iets met solderen?!

Comment

• Ik weet niet of je nog op school zit.

Misschien is het mogelijk dat je met een techniek leraar iets ontwerpt en dat hij jou erbij helpt?

Comment

• Lassen? Welnee. Aan popnagels en een paar stukken gebogen aluminium heb je genoeg om een filterhouder te maken.

Comment

• Dit er op maken?

Goedkoop blijkt dan toch opeens duurkoop de worden...

Comment

• Lassen wil allemaal niet, het is allemaal een soort blik.
                        Vast solderen of met popnagels zoals rick al zei.

Comment

• Solderen moet je ook niet aan beginnen... gewoon een popnagel er doorheen, zo worden die dingen altijd vastgezet.

Comment

• Lieft vast nagelen ja.
                            Als je het zou solderen moet je het eerst het metaal(lees: blik) blank maken etc.

Maar beste is met popnagel.

Comment

• Een par can is niet van blik, maar van aluminium. Aluminium kan je niet solderen, en aluminium van deze dikte is (bijna) niet te lassen.
                              Gewoon poppen of klinken.

Comment

• Ik dacht altijd dat deze van blik waren, ik heb de parren zelf niet.
                                Aluminium kun je ook moeilijk lassen. Volgensmij moet je dit appart lassen met een las apparaat.

Comment

Working...
                                X