Nou, ik ben niet zo technisch daarmee en verder zou ik ook niemand kennen. Inderdaad, goedkoop wordt duurkoop in die winkel hadden ze het ook gewoon over tape.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wil wat gaan beginnen met DMX
Collapse
X
-
Niet alle appratuur niet volgensmij, maar bij appratuur waar het signaal niet versterkt wordt (de goedkopere appratuur) meestal wel. Gewoon een kwestie van proberen.
Ook al hebben mijn 4 ledparren geen stroom, de multidim die er achter ligt doet het wel.
Comment
-
Originally posted by WikipediaElektrisch kunnen op één DMX lijn in theorie 32 apparaten (bijvoorbeeld dimmers) aangesloten worden. Als er meer apparaten nodig zijn dan moet er een zogenaamde repeater tussen geplaatst worden, die het signaal versterkt. Veel moderne "intelligente" lampen hebben deze functie tegenwoordig in zich.
Comment
-
Originally posted by rick1993 View PostBij de goedkopere DMX fixtures zul je hier weinig van merken. Pas bij de duurdere apparaten wordt het signaal versterkt (maar ik denk niet dat dat bij jou het geval is).
Comment
-
Gedaan inderdaad, geleend van iemand in de straat en boutjes van wel 35!!! cent voor 2 .. :p
Het hangt, heb hier een foto zodat je kunt zien dat er geen filterframe op zit. Maar ik zou eigenlijk hem dus wel willen filteren..
Comment
Comment