Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wil wat gaan beginnen met DMX

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Als je echt een hobbybob oplossing wil...

LEE frost filter nemen, rondje uitknippen op de maat van de parcan, voor de LEDs leggen, vervolgens drie of vier schroeven in de zijkant van de behuizing draaien om de filter tegen te houden.

Comment

• Dan moet ik gaten gaan boren in die lamp?

Comment

• Er zijn voldoende oplossingen aangedragen naar mijn mening, je zult toch echt die behuizing moeten verbouwen of bewerken als je er fatsoenlijk een filter in wilt steken..

Comment

• Mag niets kosten? Dan pak je toch je rolletje tape? Maar om er hier nu dagenlang over te gaan zitten vergaderen......
          Misschien een beetje bot gezegd van me, maar zo denk ik er nu eenmaal over. Sorry...

Comment

• Heb indd maar eens gekeken en heb eventjes een maat die in de metaal zit gevraagt of ie wat kan fixen. Maar dat weet ie niet zeker..

Dan nog iets, op zolder kan de tempratuur oplopen tot wel 40 graden. Kan de ventilatie van de scanner dit wel gewoon aan?

Comment

• Zul je zelf even in de gaten moeten houden. De scan zou in die condities nog wel kunnen functioneren in een normale situatie, maar op het moment dat na verloop van tijd de ventilator vol met stof zit wordt het voor de scan lastiger om zichzelf te koelen d.m.v. de ventilator. Kan er geen raam open?

Comment

• Kan wel ja, maar dan wordt het nog alleen maar warmen. Op het moment dat ik snachts lucht en rond 11en mn raam sluit met gordijn dicht. Dan is het rond 4en op een hete zomerdag toch nog snikheet.

Comment

• Dan zou ik gewoon een simpel ventilatortje neerzetten mochten de scans het niet trekken. Overigens moet je ook lekker buiten zijn op een hete zomerdag, maar dat terzijde. :D

Comment

• Ik laat hem wel gewoon uit voorlopig, hij stikt toch van het stof en ben er nog niet aan toegekomen hem schoon te maken.

Ander verhaal, de tafel flipt een beetje. Als ik een chase ga spelen knippert het ledje normaal langzaam. Nu snel, netalsof ik in de recordmodus zit. Daarnaast heb ik het idee dat mn chases niet meer kloppen sinds kort, heeft dit een verband en is dit kosteloos op te lossen ?

Comment

• Heb je dingen veranderd aan de speed/fade time/tap sync?

Comment

• Nee, helemaal niet :S .

Comment

• En als je eens de snelheid van je chases live aanpast middels de tap knop, of speed/fade time fader?

Comment

• Ik heb het vandaag allemaal uitgetest, k heb er ook een nieuw chase ingegooid. Maar het lampje blijft knipperen alsof ik aan het programmeren ben.. :(

Comment

• Ik heb al een idee, deze chase is namelijk de enige chase die ik kan bedienen met de speed-fader. Weet iemand hoe ik dit waarschijnlijk perongeluk heb gedaan? want bij de andere chases kan ik dit niet.

@edit, sorry. Dubbelpost, valt me nu pas op. Kan iemand, samenvoegen :D ?

Comment

• Misschien heb je geen speed toegekend aan die chase bij het programmeren? Ik zou geen andere verklaring kunnen bedenken.

Comment

Working...
                                X