Announcement

Collapse
No announcement yet.

Par 56 led, verschil?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Par 56 led, verschil?

Hallo,

Mijn vraag was wat is het verschil tussen deze twee sets?

€ 495,-

&

Acht LEDparren, een aansturingspaneel en genoeg kabels om het geheel netjes aan te kunnen sluiten. En dat voor een speciale Bax-shop.nl prijs! Ideaal voor iedere discotheek, bar, drive-in show of DJ.

€ 399,-

Mijn tweede vraag: De besturing is het zelfde. Welke flightcase past hier het beste voor?

Alvast Bedankt! :)

Allereerst de kleur. Verder, de eigen merk LED-parren hebben een kanaaltje meer. Lichtopbrengst is waarschijnlijk nagenoeg gelijk.

Kistje voor de sturing ligt een beetje aan wat voor case je wilt. Voor vrij weinig geld heb je al een 'waaibomenhout' kistje, of voor iets meer geld een mooi afgewerkte case. Wat zoek je precies? ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
      Allereerst de kleur. Verder, de eigen merk LED-parren hebben een kanaaltje meer. Lichtopbrengst is waarschijnlijk nagenoeg gelijk.

Kistje voor de sturing ligt een beetje aan wat voor case je wilt. Voor vrij weinig geld heb je al een 'waaibomenhout' kistje, of voor iets meer geld een mooi afgewerkte case. Wat zoek je precies? ;)
      Allereerst bedankt voor je antwoord! :)

Een normaal, maar ook een goeie case waar die sturing in past.

Comment

Kistje als deze zal prima voldoen. Zit een beetje tussen de goedkopere cases en de gooi-en-smijtwerk-kisten in. :)

Comment

Oke, Ik heb zelf er twee scans bij ook DMX, Moet ik hiervoor nu ook weer een andere lichtpaneeltje kopen? OF kan ik beter een andere lichtpaneel een grotere kopen, waarbij ik de scans en parren op aan kan sluiten, of moet ik 2 lichtpanelen kopen?

Comment

Opzich kunnen ze beide op de scanmaster-controller, je zult dan wel 6 programma's moeten maken waarbij je zowel de parren als de scanners programmeert. Voordeel is wel dat je de beschikking over veel kanalen hebt. En daar ga je wel veel gemak van hebben. :)

Comment

Dus ik hoef geen extra paneel er bij te kopen?

Comment

Hoeft niet, als je met de consessie kunt leven dat je geen onafhankelijke programma's kunt maken voor je parren en scans. ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
                  Hoeft niet, als je met de consessie kunt leven dat je geen onafhankelijke programma's kunt maken voor je parren en scans. ;)
                  Je zou wel bijvoorbeeld de scans uit kunnen zetten en de parren aan. En als de parren uit zijn de scans aan zetten via paneel? Of moet alles tegelijk aan dan?

Comment

Wat je wel kunt doen, is gezamenlijke programma's maken (dus parren en scans tegelijk)
                    maar er vervolgens voor kiezen om door middel van de Fixture Buttons bepaalde apparaten te selecteren of de-selecteren. Zo kun je bijvoorbeeld de scans deselecteren als je alleen de parren aan wilt hebben. ;)

Comment

Working...
                    X