Announcement

Collapse
No announcement yet.

Afstandsbediening Magnum Pro 2000

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

nee want het is geen 0 tot 10 volt het is "martin protocol"

Comment

Het is inderdaad een martin protocol converter naar DMX. Zie DMX converter

Comment

Originally posted by NBeat
        Dan zou ik dat toch liever zelf in mekaar knutselen.. dan ben je waarschijnlijk voor een 10-tje klaar.... wat een prijs :?
        Ik weet niet of dit zal werken, want deze rookmachine werkt nog met het oude martin protocol vandaar dat je deze identieke interface nodig hebt.

Comment

Heeft NBEAT dit toevallig al geprobeerd? Wellicht lukt het wel, maar dan zullen er wel wat modifacties moeten worden gedaan, lijkt mij.

Comment

Als ik in het bezig was van een Magnum Pro 2000 zou ik het kunnen proberen ;) (en een DMX sturing zou ook wel handig zijn..)

Maar als wij er over een tijdje wat DMX lichtjes bij kopen zal ik eens proberen iets simpels te fabrieken voor de afstandsbediening van de antari f-80.

Comment

ne antari f80z is niet te vergelijken met een magnum2000 ze, is simpel om daarvoor te maken, heb er een xlr verloopstukje voor gemaakt en de controller vervangen door een flash button op mijn patchpaneel, werkt leuk

Comment

Ik heb ooit gewerkt met een mini rook machine maar die stond 20 meter van waar wij stonden en er zat een kabel aan van 3 meter dus toen hebben de controller vast getaped en hem vervolgens gewoon af en toe aan en uit gezet, dan warmt hij op en als ie warm is gaat ie blazen.. heel alternatief maar het werkte wel....

Comment

Ik bedoelde het ook niet als vervanging, maar wij hebben een antari, dus dat is wat praktischer voor ons..

Comment

Originally posted by dreezer
                    ne antari f80z is niet te vergelijken met een magnum2000 ze, is simpel om daarvoor te paken, heb er een xlr verloopstukje voor gemaakt en de controller vervangen door een flas button op mijn patchpaneel, werkt leuk
                    Dan kan je hem alleen maar AAN/UIT schakelen maar intesiteit kan je helaas dan niet regelen :(

Comment

Klopt, maar dat kan met de originele controler ook niet, dus dat is niet zo'n ramp ;)

Comment

Working...
                      X