Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke scanner en tafel moet ik nemen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

op de zaterdag

hehehe de doofpot leuk :lol:

maar ik heb er eens een keer een karaoke set voor de verhuur gebracht een jaar geleden denk ik

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
      Wat dacht je van deze CD Speler:

Bij DJStunter.nl is ie maar 289 euro...

edit: en bij djladen.com maar 279 euro
      daar ben ik voor aan het sparen :D

Comment

Originally posted by Ra_ver
        Ik heb nog even verder gezocht en kwam op deze cd-spelers:
        - Denon DN4000
        - Synq CDX1

Mixers:
        - Behringer VMX 200 of 300 (of DJX400?)
        - Synq SMX1
        - JB Systems CD200
        - Gemini CDJ20 (een goede vriend van mij heeft deze)

Koptelefoons:
        - American Audio HP-700
        - Sennheiser HD 280 PRO
        Dus dit is niet echt wat? Want als ik iets koop wil er gelijk wel een paar jaar mee kunnen doen en wat betreft "lastige functies", die gebruik ik in het gewoon niet (doe ik immers ook meestal met een programma op de pc bijv.)
        Als iemand commentaar wil leveren op de producten die ik gevonden heb, zou ik dat wel tof vinden.
        Want op dit moment zou ik dus een CDN22MKIII Professional CD Player met een Behringer VMX 200 of 300 moeten kopen... (als ik het héél letterlijk neem :))

Comment

Originally posted by DJ marcello
          hebben we nou ook echtte papagaaien achter de draaitafels stef?
          tuuuuuuuurlijk :wink:

Comment

Ra_ver, je hebt de beslissing al genomen om met cd's te gaan draaien. Misschien moet je gewoon even de winkel binnengaan en daar wat uitleg vragen (mag altijd, ook zonder iets te kopen). Die mensen geven vaak betere raad dan hier, niet dat ze het hier niet kunnen, maar die uitbaters zien alle nieuwe spullen en testen er ook wat mee, terwijl de meesten hier op het forum niet ALLE nieuwe spullen hebben (je snapt me wel). Desnoods ga je info vragen in een winkel en koop je nog via het internet, niemand zal het je kwalijk nemen. En trouwens, je moet ook niet alles letterlijk overnemen van wat ze hier zeggen, je mag dat wel, maar ga gewoon eens kijken en kijk wat je ermee kan en wat de winkelman zegt en beslis daarop, ipv op de reacties van mensen die 4 a 5 van die producten getest hebben. Maar op het einde komt het toch weer op jou neer.

Comment

Heey bedankt voor de tip. Ik zal dit zeker gaan doen!!

Comment

Hmmm ik bedenk me opeens, dat ik eigenlijk niet weet waar je bij mij in de buurt DJ apparatuur kan kopen.

Zijn er hier mensen die dat weten? (provincie Groningen hè ;))

Comment

Die mensen geven vaak betere raad dan hier
                  euh die mensen zijn vaak geen dj en weten niet wat je nodig hebt ze denken te weten wat je nodig hebt of ze weten het helemaal niet!

btw hebben mijn ouders een eigen bedrijf in prof licht geluid en ik krijg veel nieuwe dingen onder ogen dus ik weet waar ik het over heb!

Comment

Ojee, wat nu?

Is het nu wel of niet verstandig om je laten voor te lichten door mensen in een winkel?

M'n keuze baseren op het advies van een verkoper doe ik sowieso nooit. Meestal laat ik me beïnvloeden door goede vrienden of sites zoals deze :D (weet niet of dat goed is of niet, maar het is nog nooit slecht uitgepakt)

Comment

Die mensen geven vaak betere raad dan hier
                      euh die mensen zijn vaak geen DJ en weten niet wat je nodig hebt ze denken te weten wat je nodig hebt of ze weten het helemaal niet!

btw hebben mijn ouders een eigen bedrijf in prof licht geluid en ik krijg veel nieuwe dingen onder ogen dus ik weet waar ik het over heb!
                      De winkels waar ik ga kijken zijn de bazen en verkopers allemaal zeer bedreven in hun job en draaien ook vaak, zij weten het dus wel beter dan hoor (maar ja, dan moet je ook weer zulke winkels in de buurt hebben)

Ja, jij bent mss een uitzondering op de regel, maar zoals ik al zei: de meesten hier zien niet alle nieuwe dingen en maken dus enkel een keuze uit wat zij kennen / gelezen hebben.

@ Jorik : kan je mss niet even in het telefoonboek (weet niet hoe de Gouden Gids in Nederland heet) kijken? Want je zit hier allemaal van die "ik ben een hulpeloos konijntje"-vragen te stellen, wat natuurlijk mag hoor, maar even in de telefoonboek kijken, of op het net zoeken en je hebt er wel een paar hoor.

Comment

hehe sorry als ik zo overkom, want ik heb dus al op het net gekeken, maar dan kom ik alleen online-winnkels tegen :(

Ik kan me zo maar 1 winkel bedenken (bij mij in de buurt) die Dj spullen zou kunnen verkopen (Adams in Winschoten)

Gouden Gids: had nog helemaal niet aan gedacht (gebruik ik namelijk nooit :))

Ik denk dat ik eerst maar in een winkel ga kijken en vervolgens hier weer kom met mijn keuze en die dan laat beoordelen door jullie (als jullie dat tenminste willen)

Comment

neeeeee geen harrie adams!!! ;)

leo stadskanaal
                          bse groningen
                          cazemier leek

dit zijn de zaken in de regio van jouw

kheb laatst bij adams een ortofoon naald+element gehaald omdat ik wel moest (16.30 op zaterdag) wat een sukkels ze weten het niet eens waar ze het over hebben verkoop een geluidsset voor thuis geen dj spul!

Comment

toevoeging

er zijn natuurlijk zaken die het wel goed geregeld hebben maar dat zijn ze lang niet allemaal!

je koop je drumstel toch ook niet bij een kijkshop

kijk gewoon effe bij de zaken boven genoemd die weten uit ervaring waar ze het over hebben omdat ze bijna niets anders doen dan dj gear, je zit dan meteen op de bron en je voorkomt miskopen!

Comment

neeeeee geen harrie adams!!! ;)

leo stadskanaal
                              bse groningen
                              cazemier leek

dit zijn de zaken in de regio van jouw

kheb laatst bij adams een ortofoon naald+element gehaald omdat ik wel moest (16.30 op zaterdag) wat een sukkels ze weten het niet eens waar ze het over hebben verkoop een geluidsset voor thuis geen DJ spul!
                              hahaha...ok geen adams dus ;)
                              Ik zal bij een van de anderen gaan kijken!

Bedankt (ik kwam BSE al tegen overigens op het net, maar ik zag zo snel alleen maar verhuur-dingen...totdat ik bij "Occasions" keek :D)

Comment

bse verkoopt veel pioneer maar ze hebben ook wel andere merken en kunnen je volledig voorzien van alle info

parkeer je auto onder de mediamarkt loop via de trappen naar boven loo de straat recht vooruit ga dan links na een 500 meter loop je er aan de rechter kant aan voorbij kan niet missen ze hebben daar ook veel gear staan dus je kunt ook proberen!!!

zelfde als met leo deze zaak heeft meer "budget artikelen" albert kan je veel vertellen over de merken en de voor en nadelen van een merk en je kunt ook hier dingen uittesten

Comment

Working...
                                X