Hallo mensen, ik ben Jorik (17) en kijk met enige regelmaat op dit forum. Ik zie vaak een DJ draaien en dan denk ik: dat wil ik ook kunnen!!
Ik heb al even gekeken bij andere topics over beginnende mensen, maar de apparatuur, die wordt geadviseerd verschilt steeds weer. Daarom vraag ik het nu voor mijzelf.
Ik heb 0,1 ervaring in het DJ-gebeuren (beetje op de pc mixen, maar dat is natuurlijk niet moeilijk)
Moet ik een (speciale) cd-speler of een draaitafel kopen? of beide?
Wat is goede audio-apparatuur om te kopen?
- Het moet niet duurder zijn (in totaal) dan €1500
- Goed genoeg zijn voor kleine feestjes
- Ik draai graag Hardcore, Hardstyle, Techno; maar ik draai ook graag andere muzieksoorten (HipHop, Trance, soms top-40). Is dat mogelijk op 1 set?
Als ik platen moet kopen, waar kan ik die het beste kopen?
Hoe zit het met licht? Ik wil er wel graag mooie lichteffecten bij, maar het moet niet te duur (geen lasers van 1000-en euros) en ook weer niet àl te simpel :P
Ohja...advies over boxen zou ik ook zeer op prijs stellen! :D
Ik heb al even gekeken bij andere topics over beginnende mensen, maar de apparatuur, die wordt geadviseerd verschilt steeds weer. Daarom vraag ik het nu voor mijzelf.
Ik heb 0,1 ervaring in het DJ-gebeuren (beetje op de pc mixen, maar dat is natuurlijk niet moeilijk)
Moet ik een (speciale) cd-speler of een draaitafel kopen? of beide?
Wat is goede audio-apparatuur om te kopen?
- Het moet niet duurder zijn (in totaal) dan €1500
- Goed genoeg zijn voor kleine feestjes
- Ik draai graag Hardcore, Hardstyle, Techno; maar ik draai ook graag andere muzieksoorten (HipHop, Trance, soms top-40). Is dat mogelijk op 1 set?
Als ik platen moet kopen, waar kan ik die het beste kopen?
Hoe zit het met licht? Ik wil er wel graag mooie lichteffecten bij, maar het moet niet te duur (geen lasers van 1000-en euros) en ook weer niet àl te simpel :P
Ohja...advies over boxen zou ik ook zeer op prijs stellen! :D
Comment