Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke scanner en tafel moet ik nemen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ok, super!!!

Ik ga zeker een kijkje nemen!

Hartelijk bedankt

Comment

haha ik ben er ook weer :wink:

ik kom ookuit bourtange en ik zit in groningen op school als je een keer in groningen wilt gaan kijken voor spullen wil ik best een keer mee

ik ga zelf geregeld naar de jongens in de steentilstraat je kan wel een keer mee om te kijken hoe het daar is :wink:

en lol met marcel achter de draaitafel is verzekerd
      is het trouwens met jou net zo gezellig stef anders wil ik ook wle een keer met jou mee

@ ra_ver zie trouwens de party update aanstaande vrijdag in shadrak in groningen kan je wel komen kijken entree is 5 pleuro

Comment

4 maart hè...wordt een beetje een probleem. Moet namelijk volgende week m'n profielwerkstuk inleveren en die is nog niet echt af :P

Daarbij komt dat m'n ouders het niet zo leuk vinden wanneer ik om 6 uur 's morgens o.i.d. thuis kom :S
        Had me opzich wel leuk geleken hoor! Ik bedoel maar: kost bijna niks, (waarschijnlijk )hele avond plezier, DJ's in actie! :) en ook niet al te ver weg.

Maar ik denk dus dat ik niet kom :( :(

Vanaf begin juni, heb zeeën van tijd :D, dus als er dan nog zoiets is, dan kom ik dan wel kijken.

Comment

Originally posted by JustiX
          is het trouwens met jou net zo gezellig stef anders wil ik ook wle een keer met jou mee
          Sjo hee, een open uitnodiging voor jezelf *grin*

Tuurlijk is het met mij supergezellig!! Kom anders zaterdag met Marcel mee naar Nieuw Amsterdam....als hij het natuurlijk ook goed vindt.

Comment

jiiiieeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaa

ik zal kijken moet ff regelen dat iemand anders voor me draait zaterdag in de zwarte schapen (zaterdag bral bral bral bij ons meestal)

Comment

hmm om nog even terug te komen over cd spelers / platens keuze!

Mijn advies is:

Koop eerst paar simpele redelijke kwaliteit cd spelers en een mixer+simpele koptelefoon.

Mag het eigenlijk niet zeggen maar doe het toch :P :
              je kunt tegenwoordig zoveel extended nummers downloaden en branden op cd, die je mooi kunt gebruiken om mee te mixen/oefenen (thuis).
              dan hoef je niet zoveel cd's/platen te kopen.

en als je dat leuk vind dan koop je daarna draaitafels wat ik stukken leuker vind!! zodra je een keer met platen draaid wil je niets anders meer :wink: (mijn mening)

maargoed ik vind cd spelers ook onmisbaar :!:

zo ben ik tenminste begonnen,

groeten EJay

Comment

Dat was ook min of meer wat ik in gedachten had!

Eerst een paar redelijk goedkope spelers + mixer + koptelefoon en als het me goed bevalt en ik behoefte heb aan beter, kan ik dat later nog altijd kopen.

Ik heb inmiddels m'n budget ook maar een beetje aangepast:
                mixer: max €300
                cd-spelers: max €600
                koptelefoon: max €100

Kan iemand mij vertellen over zijn/haar ervaringen met dubbele en enkele cd-spelers? (ik ga ze overigens beide nog wel proberen in een winkel, maar ik hoor ook graag reacties van gebruikers)

Comment

Geweldig! Ik heb met een goede vriend van mij geregeld, dat ik een mixer van hem kan krijgen, gratis!

Het is een redelijke mixer zei hij, niet goed, maar dat hoeft ook niet...ik moet het immers nog eerst leren.

Nu nog cd spelers en een hoofdtelefoon kopen.
                  Cd spelers: 2 enkele of een dubbele? (ik kon niks op het forum hierover vinden, zodoende :))

Comment

hmm maakt m verder weinig ik heb ze toch naast elkaar staan vindt aa beide kanten een speler staan ook niet echt prettig werken maar das puur persoonlijk ;)

Comment

Ik heb ze allebei aan de rechterkant staan. Vind ik het makkelijkst

Comment

Het maakt niet veel uit dat je 2 enkele of een dubbele cd speler hebt. Het is meestal wel zo dat als je de prijs van de 2 enkele bij elkaar optelt dat je goedkoper uitbent met een dubbele.

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
                          Het maakt niet veel uit dat je 2 enkele of een dubbele cd speler hebt. Het is meestal wel zo dat als je de prijs van de 2 enkele bij elkaar optelt dat je goedkoper uitbent met een dubbele.
                          In de meeste gevalen klopt dit inderdaad :)

behalve als je bijvoorbeeld van die showtec troep koopt...
                          (wat ik je sterk kan afraden, dat showtec is echt TROEP vind ik)

suc6 verder 8)

Comment

Originally posted by DJCASE
                            behalve als je bijvoorbeeld van die showtec troep koopt...
                            (wat ik je sterk kan afraden, dat showtec is echt TROEP vind ik)
                            Ik vin de lichteffecten van hun wel gaan...

Comment

ja, de lichteffecten gaan wel :) maar de cd-spelers etc...zijn echt bar slecht :!:

Comment

Tja heb alleen lichten van showtec. Wist niet dat de audio apparatuur zo slegt was...

Comment

Working...
                                X