Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke scanner en tafel moet ik nemen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik draai eerst thuis, dus ik dacht dat ik het geheel gewoon op mijn stereo aan kon sluiten...(is me al gelukt trouwens)

Want om nou een versterker en een paar boxen van 500W aan te schaffen voor op m'n kamer lijkt me geen goed plan (i.v.m. buren e.d.)

Die koop ik dus waarschijnlijk later...tenzij iemand mij kan vertellen waarom ik hem nu zou moeten kopen.

Comment

Originally posted by DJCASE
      ja, de lichteffecten gaan wel :) maar de cd-spelers etc...zijn echt bar slecht :!:
      Showtec maakt alleen maar licht gerelateerde producten, dus waar je die wijsheid vandaan haalt is me een raadsel :wink:

Showtec is een merk van Highlite. Het audiomerk van Highlite is DAP

Comment

Iedereen zegt toch altijd dat die DJ spullen van Showtec snel stuk gaan etc....
        Dit is mij verteld dus ik kan er ook goed naast zitten :oops:

Comment

Dat is dus gewoon uit je nek kletsen...

Comment

Is het niet waar dan :?:

En ik klets niet uit me nek :!: want ik had zelf een mic van showtech die binnen enkele weken stuk was en iemand die ik via internet ken had een showtec cd-speler die ook in korte tijd stuk ging...

verder genoeg boosheid zo... :wink:

Comment

Laat mij eens een foto of link van een showtec mic danwel cd-speler zien. Succes!

Waarschijnlijk klok-klepel gevalletje :wink: ? Skytec misschien?

Comment

Sorry...ik was in de war :oops:

Ik neem mijn woorden terug :!:

nogmaals SORRY :oops:

Comment

showtec is dab en marcel draait al 5 jaar met een dap 1000 en heb al 5 1/2 jaar met een dab m7 dus bagger nee dat valt mee top is het ook niet ;)

Comment

wat jullie willen :wink:

ik wist trouwens niet dat DAP, showtec was...(weer wa geleerd :) )

Comment

dab audio, showtec, botex zijn allemaal merken van highlite nederland

Comment

Laat Botex dat niet horen.....

Wel is het zo dat Botex, Showtec, GLP, American Dj een aantal dezelfde OEM-producten verkopen.

Comment

:?: OEM-producten :?:

Comment

Original Equipment Manifacturer. Die producten komen allemaal uit dezelfde fabriek. Ze zijn ook allemaal hetzelfde. Botex, Showtec, e.a. hoeven alleen maar te bepalen welke kleur het ding moet krijgen en welk stickertje erop komt

Comment

Okeey

maar wel een beetje vaag vind ik dat ze het niet allemaal onder een naam doen :?

Comment

waarom als ik toch graag mijn mengtafel de naam

"dj marcello" wil geven dan moet dt toch kunnen ;)

Comment

Working...
                                X