Originally posted by DJ marcello
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Welke scanner en tafel moet ik nemen
Collapse
X
-
Originally posted by drive-in apollo DJ WesselWat is er dan zo raar en wennen?
Maar waar moet ik nou aan wennen? ik draai nu met 2 philips (huiskamer) CD-spelers!
@wessel: ik heb je mixer vandaag in het echt gezien (in de winkel)
hij zag er mooi uit :!:
Comment
-
( :oops: weer een beginner :oops: )
ik zag deze (starter) dj set staan: http://www.audioboost.nl/audioboost-info?n=8.%20%20Akiyama%20superaanbiedingen!!&pagin a=18 dan die van 489 euro.
nou was mijn vraag is dit een goede beginners set?
weet namelijk vrij weinig (niks dus) van akiyama...
Comment
-
Nou het is bijna zover denk ik, ik ga nieuwe spulletjes kopen :)
Ik ben bij een aantal winkels langsgeweest, heb verscheidene forums bezocht e.d. Alleen nu was mijn keuze gevallen op:
2 x Pioneer CDJ-200
Denon DN-X300
Technics RP-DJ1210
Dit leek mij wel een leuke set. Het geval is echter dat er nu weer mensen zijn die mij hetvolgende aanraden:
Denon DN-S1000 / Numark Axis-9 CR
Gemini UMX SE / Pioneer DJM-707 / Rodec Mixbox
Sennheiser HD 25 / Sony MDR-7506 / Sony MDR-V700
Ik weet het even niet meer en aangezien het toch aardig wat geld is dat ik ga uitgeven, wil ik wel 100% zeker van mijn zaak zijn.
Kan iemand mij van deze spelers, mixers en hoofdtelefoons enkele aanraden of afraden?
Comment
-
Originally posted by DJCASEje zou bijna alle headsets kunnen gebruiken :wink:
maar voor een leuk begin is een DAP wel goed ofzo.
Voor een koptelefoon is het "wel" handig als ie goed afsluit :wink:
Een goede hoeft niet persé een Pioneer of een Technics te zijn, het ding moet namelijk goed voor jou zijn. Ik heb zelf een middagje besteed aan het luisteren met verschillende koptelefoons op mijn hoofd en kwam uiteindelijk uit bij de Pioneer SE-DJ5000. Die zit op mijn bolle kop gewoon het meest comfortabel. En dat is wel prettig als je af en toe setjes van 22:00 tot 09:00 draait... Waar je op moet letten is: hoe ie zit, hoe ie klinkt, of ie hard genoeg kan, en of ie je oren goed afsluit. en daarna ga je pas kijken naar zaken als design, opties, prijs enzo. Het kan best zijn dat je een redelijk goedkope headset vind die aan jouw eisen voldoet zonder dat je aan kwaliteit gaat inboeten.
Maar het belangrijkste is, ga die dingen luisteren dan weet je hoe ze aanvoelen, zo maar iets kopen omdat anderen zeggen dat het goed is als het om headsets gaat niet slim.
Comment
-
Originally posted by themanthatdontspeakklopt voor cd niet maar als het gaat om vinyl is numark top of the hill achter technics.
dit was mijn allerlaatste post ik wens jullie veel succes
mazzel
Comment
Comment