Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
ok haha.. vos mij begint t forum alleen hier nog maar uit te bestaan maar ok:P
allereerst de vragen: Wil je draaien met vinyl of cd's?
Wat voor style wil je draaien?
Waar wil je draaien? (in je slaapkamer of in de Matrixx)
En wat is je budget?
als je dat even verteld kunnen we je denk ik beter helpen...
Als eerste wil ik je eigenlijk aanraden of eens wat rond te kijken op dit forum. De vraag die jij nu stelt is al meerdere malen gesteld beantwoord.
Maar belangrijker dan dat: meer info geven. Wat wil je ermee gaan doen? thuis of drijf-in? Welke muziekstijl? 1,2,3, nog meer draaitafels? Cd-spelers? Speakers? versterkers?...................................... .....................
Wat heb je al gezien? Wat lijkt je wel wat?
Voor de echte jonge beginner is dit misschien wat:
ok haha.. vos mij begint t forum alleen hier nog maar uit te bestaan maar ok:P
allereerst de vragen: Wil je draaien met vinyl of cd's?
Wat voor style wil je draaien?
Waar wil je draaien? (in je slaapkamer of in de Matrixx)
En wat is je budget?
als je dat even verteld kunnen we je denk ik beter helpen...
nou ik wil in me garage gaan draaien....(en miskien wel ooit op een party) :lol: :lol: :lol:
en het zal worden vinyl
en me style hardcore ,hardstyle,
en me budget ligt wel zo rond de duizend euro.
weet je zo genoeg????
nee... ik heb er geen ervaring mee, maar toen ik nog een klein jongetje was :P en dat ding in de folder van kijkshop zag staan was ik er wel voor aant sparen... maar ik heb zoon gevoel dat kwaliteit-prijsverhouding erg slecht is... maarja.. dat weet ik dus niet, er zitten volgens mij niet egt veel functies op de cdspelers enzo
Is geen topmateriaal nee, maar als ik die prijs zie......En dat is inclusief versterker, speakers, hoofdtelefoon, microfoon, 2 cd-spelers en een mixer.
Is alleen al leuk om mee te nemen op vakantie. Voor op de camping ofzo :lol: :lol:
Ik ben al een tijdje opzoek naar een dmx controler. Mijn oog viel op de elation pro magic 260, dankzij zn shapegenerator, voorkeuzetoetsen, grote opslagcapaciteit, en die mooie prijs.
In de webshop staat dat het product al populair is. Zijn er ook mensen hier die dit ding al onder handen gehad hebben?
OP een ander forum stond er al het een en ander over deze tafel, en hij kwam er niet geweldig vanaf, de shape's warne niet zo geweldig, en het schijnt dat je maar 1?! chase tegelijk kunt afspelen?
De tafel zou bij mij gaan dienen voor 2 fixtures scans, en 1 fixture goboflower.
Tim, de pro magic 260 staat inderdaad als populair product aangezien wij deze graag verkopen ivm zijn vele functies voor een zeer redelijke prijs.
Wij hebben de magic 260 zelf in de showroom staan waar we bijna alle intelligente fixtures mee aansturen. Uiteraard zijn er wel wat beperkingen tov van duurdere tafels, maar alle waar naar zijn geld.
Wel moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat je wel er even goed voor moet gaan zitten. Hij zit best vernuftig in elkaar waardoor je even de denkwijze door moet krijgen tov van een normale simpele lichtsturing. Als je eenmaal weet hoe deze werkt is het een zalige sturing voor weinig geld.
Comment