Announcement

Collapse
No announcement yet.

Het verschil tussen de Par 56 en 64 lamp en behuizing

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

www.djdyno.nl
    djdyno.web-log.nl

Comment

:D Ja ik heb een www

Comment

Die van mij komt er aan. was er aan begonnen, maar toen kwam er een opdracht van informatica van opzij zetten (een programma schrijven). Moest toen helaas de werkzaamheden m.b.t. de website even neerliggen.

To be continued...

Comment

Tja das zo'n beetje waar alles mee begonnen is: Live audio streamen wat leidde tot een webradio met DJ Satékid. Daar ben ik dus mee gestopt en de naam is blijven bestaan als partyjock ;) maar het adres is www.djsatekid.tk Site staat op de host van mijn andere 2 domeintjes :) maar 3 domeintjes kopen vond ik een beetje te veel van het goede, wat eigenlijk 15 keer is terug verdiend met een avondje draaien ;) Maar dat geld gebruik ik om uit te breiden van mijn set

Comment

ja k ben besig met un site maar ut lukt nog nie egt 8O maar komt wel goed hoop k :D

Comment

En mijn site is online, nog niet helemaal ok, moet nog veel aan gebeuren kwa inhoud, maar dat komt zeker goed!!

hier de link: www.slidenbeat.nl

De naam is een beetje anders dan mijn eigen DJ naam, maar dat komt omdat hier binnenkort de site van drive-inn SlideNBeat komt - SlideBase (marc) en NBeat (Ik, Peter) en natuurlijk ook de site van SlideBase, waarschijnlijk zeer verwant met elkaar en met hetzelfde thema / achtergrond ed.

Commentaar is altijd welkom :P :P :P

Comment

...als het goed is heb ik wel een MSN-Space;

De URL volgd zodra ik heb uitgevogeld hoe dat werkt :?

Comment

......ik heb wel een site,maar niet echt een persoonlijke.Deze site hebben ik samen met een paar vrienden opgezet zomaar voor de fun.
                  www.noise-pollution.nl :lol:

Comment

Ik heb (nog) geen eigen website maar die komt er zeker aan.. helaas heb ik er momenteel te weinig tijd voor.. ik moet hem ook door iemand anders laten maken want ik ben er echt een nul in. :roll:

dus zodra hij er is laat ik het zo snel mogelijk weten. Wat erop komt heb ik al in gedachte:

korte inleiding over mezelf
                    gastenboek
                    agenda
                    top20 playlist
                    foto's
                    contactinfo

vrij standaard dus, maar lekker overzichtelijk en natuurlijk als een beetje promotie.

Comment

Originally posted by berniev
                      Mijn site en forum ziten in een nieuw jasje !
                      Check it out : http://www.djberniev.be en http://forum.djberniev.be

Comment

Jupz....

Zonder site kan je tegenwoordig geen geld verdienen hé.
                        Dus je moet wel. :lol:

Comment

Sjezus!

Die avatar van Mega Girl is wel heel groot!!!! vervormd de hele lay-out :S

Comment

zo te zien heeft peter de site al opgeschreven maar ik zal het nog maar es een keer doen om hem nog een keer in de spotlights te zetten;) www.slidenbeat.nl Hij is nog steeds niet helemaal af maar we zijn nu met het gastenboek bezig. Er staan al wel wat downloads op. Jullie moet maar even kijken!! reacties altijd welkom

SlideBase
                            Where ever you want, Whenever you want!!

Comment

Mijn persoonlijke website is www.phenix.nl.nu

Heb voornamelijk om bij te houden wat ik zoal meemaak, hou mijn platencollectie up to date en hou er ook op bij welke platen ik graag zou willen hebben.

Comment

Comment

Working...
                                X