Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoe noem je dit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe noem je dit

Uh hoe ga ik dit doen, ik ben op zoek naar van die aparaten die spul de lucht in kunnen schieten. (confeti en slierten enzo) hoe noem je dit, waar haal je dit, wat kost het om te huren iemand ervaring er mee?

carnavalswinkel.
    Convettimachine

HEt kan echt op diverse manieren, maar het gebeurt meestal met lucht onder hoge druk of lucht via ventilatoren

Comment

Hmm, ik heb ze namelijk zien staan bij een voetbalwedstrijd van vitesse, en dan ging er ook dmx in en dan een tube van 3 cm doorsnede van 1 meter lang gevuld dit kan je dan toch op afstand bedienen en afschieten toch?

Comment

Confetti kanon

Werken meestal op CO²-patronen, die voor de hoge druk zorgen.

Comment

Voor kleinere ruimten zijn er hier bij Bax confettie shooters te krijgen, kun je vanuit de hand afschieten.
          Verder kun je ook machines krijgen die het met ventilatoren verspreiden, hoeft niet persee met drukexplosies (afschieten) gepaard te gaan dus.

Comment

voor grote feesten huur je dit best in bij een firma, zo'n machine kopen is namelijk niet goedkoop als je geinteresseerd bent laat me maar weten ik ken nog wel een bedrijf

Comment

naja leek me wel gaaf, heb het wel gezien in discotheek en dan vulden ze hem gewoon weer bij tijdens de avond en dan op een gegeven moment *poef* allemaal confetti en slingers en weet ik veeel wat. Maar iemand enig idee wat het kost om zoiets te huren?

Comment

gewoon even kijken bij de grotere atractie en evenementenverhuurders, staan ze wel bij.

Comment

Working...
                X