:wink: Dank jewel :D jij ook nog een prettige dag :wink:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Aansluiting 220 op 5polige stekkerdoos
Collapse
X
-
yep dat mag, er ontstaat alleen een probleem als je vanaf je PC wilt gaan dj-en, de controlerende instanties kunnen dan namelijk niet nagaan of het een legale dan weel illegale download is en gaan er dan vanuit dat alles illegaal is, daarna ligt de bewijslast bij jou om te bewijzen dat dat niet zo is.
een hoop ge-OH dus
Comment
-
Ik dacht dat het nog altijd zo was, dat je provider niet je gegevens zomaar vrij mag/wil geven, omdat ze op die manier de privacy schenden van hun klanten en daarmee ook nog eens klanten verliezen.
degene vanwiens computer die sh*t afkomt si verantwoordelijk
Comment
-
Ja, jarenlang ilegale cd's gebruikt joh!!!
Maar ben er mee moeten stoppen sinds ik voor B.I.G werk, nou goed???
Roep het nog ff harder dan krijg je dat gezeik vanzelf bij je aan de deur.
(Alleen als je je bezighoud met massa productie natuurlijk, van 200 mp3'tjes zullen ze vast niet wakker liggen)
Kans bestaat natuurlijk wel dat instantie's als N.I.P.V. en Buma af en toe meekijken op deze site! (Is maar een tip hoor....)
Comment
-
Originally posted by djtnoxkans bestaat natuurlijk wel dat instantie's als N.I.P.V. en Buma af en toe meekijken op deze site! (Is maar een tip hoor....)
Dus verlopig hoeven we niet bang te zijn voor onze vrienden van de Buma :P
Comment
-
Originally posted by djtnoxJa, jarenlang ilegale cd's gebruikt joh!!!
Maar ben er mee moeten stoppen sinds ik voor B.I.G werk, nou goed???
Roep het nog ff harder dan krijg je dat gezeik vanzelf bij je aan de deur.
(Alleen als je je bezighoud met massa productie natuurlijk, van 200 mp3'tjes zullen ze vast niet wakker liggen)
Kans bestaat natuurlijk wel dat instantie's als N.I.P.V. en Buma af en toe meekijken op deze site! (Is maar een tip hoor....)
Comment
-
Ik gebruik ook wel eens illegale cd's...
K'weet niet of dit wettelijk gestaafd is, maar dit kwam ik tegen..
http://www.anti-piracy.nl/Opinie/Wat_mag_niet.html (Opinie!?)
Zie ook http://www.anti-piracy.nl en dan de FAQ..
Had verder begrepen dat er in Italie een DJ 1,4 Miljoen Euro boete had gehad ivm. illegaal gebruik!??, en ze in Duitsland er 3 hadden gepakt...
Uitkijken dus,
Groet,
Jack.
Comment
Comment