Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aansluiting 220 op 5polige stekkerdoos

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

:wink: Dank jewel :D jij ook nog een prettige dag :wink:

Comment

yep dat mag, er ontstaat alleen een probleem als je vanaf je PC wilt gaan dj-en, de controlerende instanties kunnen dan namelijk niet nagaan of het een legale dan weel illegale download is en gaan er dan vanuit dat alles illegaal is, daarna ligt de bewijslast bij jou om te bewijzen dat dat niet zo is.

een hoop ge-OH dus

Comment

de stand is gelijk 8)

Comment

weetje wat pas laggen is ?? :P
          als ik downoald ( ja ook ik doe dat maar alleen voor persoonlijk gebruik)
          dan ben ik helemaal nie illegaal bezig.
          degene vanwiens computer die shit afkomt si verantwoordelijk :P

Comment

nu zeg je het dus fout.....
            Alleen films kan je nog legaal downloaden programma's games en muziek zijn illegaal geworden met ene wet waar ik de naam niet van weet.

Comment

Ik dacht dat het nog altijd zo was, dat je provider niet je gegevens zomaar vrij mag/wil geven, omdat ze op die manier de privacy schenden van hun klanten en daarmee ook nog eens klanten verliezen.

degene vanwiens computer die sh*t afkomt si verantwoordelijk
              Dat dacht ik dus ook...

Comment

Ja, jarenlang ilegale cd's gebruikt joh!!!
                Maar ben er mee moeten stoppen sinds ik voor B.I.G werk, nou goed???

Roep het nog ff harder dan krijg je dat gezeik vanzelf bij je aan de deur.
                (Alleen als je je bezighoud met massa productie natuurlijk, van 200 mp3'tjes zullen ze vast niet wakker liggen)

Kans bestaat natuurlijk wel dat instantie's als N.I.P.V. en Buma af en toe meekijken op deze site! (Is maar een tip hoor....)

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
                  Is eigenlijk opnemen van tv (tmf mtv) en radio eigenlijk legaal?
                  zolang het voor eigen gebruik is mag het ga je het in het openbaar draaien is het ilegaal

Comment

Originally posted by djtnox
                    kans bestaat natuurlijk wel dat instantie's als N.I.P.V. en Buma af en toe meekijken op deze site! (Is maar een tip hoor....)
                    :lol: Mee kijken gewenst boven de 6 jaar, was het toch?
                    Dus verlopig hoeven we niet bang te zijn voor onze vrienden van de Buma :P

Comment

het was toch als je boete moest betalen rekenen ze toch per dag ??
                      zolang als je het al hebt
                      nee hoor meneer ik heb deze avond nog gebrand :roll:

Comment

Originally posted by djtnox
                        Ja, jarenlang ilegale cd's gebruikt joh!!!
                        Maar ben er mee moeten stoppen sinds ik voor B.I.G werk, nou goed???

Roep het nog ff harder dan krijg je dat gezeik vanzelf bij je aan de deur.
                        (Alleen als je je bezighoud met massa productie natuurlijk, van 200 mp3'tjes zullen ze vast niet wakker liggen)

Kans bestaat natuurlijk wel dat instantie's als N.I.P.V. en Buma af en toe meekijken op deze site! (Is maar een tip hoor....)
                        ja en :?: misschien moet ik dan ff telefoonnummer en adres erbij zetten dan kunnen ze een keer koffie komen drinken :lol:

Comment

ja want als je ze hebt weggegooid kunnen ze je niks maken toch ?
                          je hebt geen cd's meer liggen illegaal dan.

Comment

ach wat maakt het ook uit, als je gepakt word jammer dan.
                            ik doe het nie maar toch, viva the sun want het word hier opeens lekker weer en dat het maar lekker weer mag blijven dan kunnen we weer in de openlucht gaan draaien

Comment

ik heb wel een paar illegale cd's alleen draai ze niet meer !!!
                              kan ze ook beter uit m'n koffer halen !!!
                              Met platen wordt het een ander verhaal dan laat ik die illegale cd's thuis !!!

Comment

Ik gebruik ook wel eens illegale cd's...

K'weet niet of dit wettelijk gestaafd is, maar dit kwam ik tegen..
                                http://www.anti-piracy.nl/Opinie/Wat_mag_niet.html (Opinie!?)
                                Zie ook http://www.anti-piracy.nl en dan de FAQ..

Had verder begrepen dat er in Italie een DJ 1,4 Miljoen Euro boete had gehad ivm. illegaal gebruik!??, en ze in Duitsland er 3 hadden gepakt...
                                Uitkijken dus,

Groet,
                                Jack.

Comment

Working...
                                X