Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen Elation Trio 1248 (En anders een andere goeie aanrader)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ervaringen Elation Trio 1248 (En anders een andere goeie aanrader)

Dag mensen,
    Newbie op het forum hier!!
    Ik heb in een jaar tijd aardig wat neer kunnen zetten qua apparatuur (Drive-in) en nu willen we uitbreiden, inmiddels zijn twee Showtec Genesis XII 250
    MK2's aangeschaft als aanvulling.

We beschikken momenteel over een éénvoudige Elation stuurbordje maar daar gaat het gewoon niet mee lukken klaar

Even het apparatuur:
    - 2x Showtec Genesis XII 250 MK2
    - 2x American DJ Fusion Scan 250 EX (huidige scanners)
    - 4x LED Par (wordt 8 uiteindelijk)
    - 1x Geni 1800D Stroob
    Toekomst:
    - Floodlights
    - DMX Laser

Nu wil ik dus opzoek naar een goed licht sturings bordje, met het liefst natuurlijk een shape generator (HOEFT NIET!!), puur voor de éénvoud.
    Nu kwam ik dus uit bij de Elation Trio 1248... ik kan er geen handleiding van vinden anders had ik die wel even doorgenomen, maar heeft iemand ervaring met dit bordje?

En indien nee of juist slechte ervaringen heeft iemand een aanrader voor mij? wil uiteraard goed gebruik kunnen maken van me 16bit Pan/Tilt en een zo vloeiend mogelijke beweging genereren. (vandaar de shape generator??)

Budget: €700 (ongeveer)

Alvast Bedankt!!
    Jan
    JM-Entertainment

Is een leuk stukje software met een DMX- of MIDI-triggerpaneeltje geen optie? Zeker omdat je veel verschillende apparatuur hebt, misschien een interessante optie.

Comment

Nou ik heb eerder al met DMX software te maken gehad, en moet zeggen vind het toch fijner om een bord te gebruiken... Je bent iets langer bezig maar toch liever niet :P

Comment

Ik heb geen ervaring met deze tafel, maar aan de handleiding kan ik je wel helpen:

Last edited by rick1993; Thursday-15-04-2010, 16:23.

Comment

Working...
        X