Announcement

Collapse
No announcement yet.

Led Par op speaker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tuurlijk Dirk,

In geval van nood doet iedereen dit wel. Zelf ook wel eens iets soortgelijks moeten uitvoeren.
    Echter, de TS vraagt of dit een verstandige optie is om wekelijks/maandelijks/jaarlijks uit te voeren. Als antwoord op die vraagt volgt er een: Nee!

Gewoon de "investering" van 30 euro maken. Zoveel is dat nou ook weer niet.

Comment

Bedenken hoe je iets gaat bevestigen of opstellen doe je toch voordat je overgaat tot aanschaf? En zoals ik al zei, een statiefje van 30 euro, bovenop de kosten van apparatuur van 100 euro.. waarom dan vreemde, onveilige, lelijke constructies maken?

Overigens was mijn allereerste mobiele drive-in installatie voorzien van vier parren op statief en een mushroom op een bouwlampstatief. Foto hiervan staat zelfs op het forum in een of ander nostalgie-topic. Dus die vlieger gaat niet op, beste Dirk. ;)

Comment

Met jasper eens.
        Ooit zal het best kunnen, maar zeker niet standaard.

Comment

Het kan best en niemand zal je tegen houden, maar of het aan te raden is het volgende.
          Besef dat je lamp meer trillingen moet ondergaan dan doorgaans dit kan het kans op los trillende contactjes vergroten, de kans dat de parr naar beneden komt zeilen is enorm hoog, stel dat iemand perongeluk tegen de poot van je speakerstatief loopt, normaal geen ramp je speaker wiebelt 2 keer en staat dan weer stil, nu is de kans groot dat je led parr naar beneden kiepert.

Ook is het voor het gezicht niet zo fraai en zal je niet snel de juiste spreidingshoek van je parr bereiken en dat is zonde.
          Er staan in de showroom genoeg goedkope statiefjes, het is maar voor 2 lampjes dus zoek de goedkoopste uit http://www.bax-shop.nl/koopjes-kelde...t-details.html dan ben je niet gek duur uit maar dan ben je een stuk verantwoordelijker bezig en het ziet er net wat netter uit.

Maar dat is mijn idee achter dit verhaal ;)

Comment

Goedkoop statiefje

Bedankt voor de reacties

Ik kan wel zo goedkoop statiefje kopen van 27,50 euro.
            Mag als ik dan de reacties lees op die pagina ga ik wel twijfelen.

Comment

Voor vier parretjes is die goed geschikt. En je krijgt er gewoon een jaar (+ 1 jaar extra in april) garantie op. Dat je er geen zware rookmachines of dikke LCD-schermen aan moet hangen mag duidelijk wezen hoop ik. En dat is nou de fout die veel mensen maken. Enerzijds gewoon idioot, anderzijds maak ik me er niet echt druk over, echt concurrentie zal het niet zijn, natuurlijke selectie noemen we dat.

Comment

Hangt er inderdaad erg vanaf wat je er aan gaat hangen. Zijn het twee scanners die een redelijke 10 kilo per stuk wegen en een eind de lucht in moeten, dan zeg ik nee... gaat het om een paar LED parretjes op een redelijke hoogte (2m), moet lukken.

Overigens is de specificatielijst ook heel duidelijk over het draagvermogen. Maar, mocht je twijfelen en iets willen dat meer kan hebben, kijk dan eens naar dit statief.

Comment

volgens mij ga je geen led par op een speaker leggen hoor. je koop een statief heb je niet zo groot bujet. je hebt al statieven van 30 euro.

Comment

Working...
                  X