Announcement

Collapse
No announcement yet.

Logo projector dmx gestuurd?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Logo projector dmx gestuurd?

Hallo,
    hier een korte vraag,
    is deze logo projector dmx gestuurd? zonee, hoe kun je de gobos dan laten verwisselen?

Remco

Hier zit geen DMX op. Er kan ook maar één gobo tegelijkertijd in de houder gestoken worden, zoals bij een kleurenfilter.

Comment

ooh, op deze manier. er zit geen gobo schijf in dan .. dan weet ik genoeg. mag eventueel een slotje op.

Comment

Toch vraag ik me af, zijn er wel gobo projecters met meerdere schijven, dmx gestuurd?

Comment

Een lokale drive inn show hier heeft movingheads laten ombouwen(?) dat hun logo een gobe is. Daarnaast ook de standaard gobe's van de movingheads. Deze zijn wel behouden.

Comment

Dat wou ik dus in eerste instantie ook doen, maar mijn goboschijf zitten geen losse schijfjes in, maar het is een ronde plaat waar de vormpjes uit gefreesd zijn.

Comment

Bij sommige movingheads staat het er wel bij: Verwisselbare gobo's.

Hier een linkje naar een site waarbij je zelf gobo's kunt laten maken:

Ik hoop dat deze link mag, maar ik denk het wel aangezien het geen directe concurrent van Bax is, het is juist alleen maar positief: Je moet toch ergens iets kopen waar je je gobo in kunt stoppen.
              Last edited by rick1993; Friday-30-04-2010, 10:59.

Comment

Bax-shop.nl kan wel gobo's leveren hoor, neem daarvoor contact op met de helpdesk;)

Comment

Voor geode kwaliteit gobo zou je zeker ook eens moeten kijken bij dealers van rosco filters. De heren kunnen gobo's voor allerlei toepassingen maken.

Comment

Working...
                  X