Announcement
Collapse
No announcement yet.
licht brug.
Collapse
X
-
Wat wil je er aan gaan hangen?
Richtlijn ongeveer:
-4 parren: laddertruss kan
-4 parren en 2 scanners: Dura truss
-meer: echte truss (geen trust ;))
Als je even post wat je er aan gaat hangen dan kunnen we beter advies geven. Houd ook rekening met uitbreiding!
Van de bovenstaande setjes zou ik zeker gaan voor de Dura truss en anders even doorsparen voor een 'echte' truss.Last edited by rick1993; Friday-30-04-2010, 18:58.
-
Persoonlijk advies + mening .
Ik vindt het dura truss systeem niet fijn.
Ik heb het gehad tot ik een echte prolyte truss kon kopen met stevige statieven. als vaste truss zou ik dit niet gebruiken.
volgends de beschrijving kun je er 100 kilo aan hangen. als je er 80 aan kunt hangen begint hij toch door te buigen, en durfde ik er niet meer aan te hangen.
Misschien kun je doorsparen voor echte truss? dit is wat duurder, maar veiligheid gaat toch voorop. Nu kunnen mensen zeggen, je bent zelf ook voor die dura truss gegaan. Ja, dat is zo. Maar daar heb ik toch spijt van!
Comment
-
Originally posted by dj-drace View PostIk heb het gehad tot ik een echte prolyte truss kon kopen met stevige statieven. als vaste truss zou ik dit niet gebruiken.
volgends de beschrijving kun je er 100 kilo aan hangen. als je er 80 aan kunt hangen begint hij toch door te buigen, en durfde ik er niet meer aan te hangen.
Overigens is 80 kilo veel licht. Heel veel licht. Je dient dan ook je verstand te gebruiken bij het belasten van een dergelijk systeem, specificaties kunnen op veel dingen gebaseerd zijn bij een bepaalde opstelling.
Het is dan ook geen trussbrug om wonderen mee te verrichten, maar om mensen met kleine drive-in shows en kleine opslag- en transportmiddelen een relatief veilig systeem te bieden dat al een stuk beter is dan de zwarte laddertruss-systeempjes met de welbekende plastic koppelingen.
Misschien kun je doorsparen voor echte truss? dit is wat duurder, maar veiligheid gaat toch voorop. Nu kunnen mensen zeggen, je bent zelf ook voor die dura truss gegaan. Ja, dat is zo. Maar daar heb ik toch spijt van!
Comment
-
Originally posted by youri119 View Postnou ik ga denk toch voor de dura truss omdat ik nog 14 ben en ik heb geen 1000 euros duss...
Comment
-
Originally posted by henk View PostNou ik ben 42 en ik ga er ook geen 1000 euri voor neertellen. Ik bestel 1 deze weken ook een dura truss , idiaal voor mijn doeleinden. Voor die 700 die ik ik me zak hou bestel ik wel een paar winners erbij. :D
En die extra Winners hang je er natuurlijk gewoon bij....
Comment
-
Ik heb een keer een dura truss in me handen mogen hebben, schrikt niet dat het truss systeem vele malen dunner is dan bijv. prolyte. Het voel redelijk degelijk aan, de eerste twee laddersystemen die de OP als suggestie aangaf zijn absoluut geen juiste oplossingen.
Net wat Rick ook zegt, het is klein, compact en veilig voor een lichte belasting.
Ik denk toch wel dat je de eerste twee jaar redelijk happy van die dura truss wordt.
Comment
Comment