Announcement

Collapse
No announcement yet.

licht brug.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• licht brug.

hallo,

ik wil een lichtbrug aan gaan schaffen nou zat ik te denken aan:

Deze budgetvriendelijke lichtbrug is voor allerlei doeleinden in te zetten. Of er nu licht aan moet hangen, of een backdropje, of wellicht heeft u alleen de statieven nodig voor een klus? Het kan allemaal met de LB-30!

ik hoop dat jullie weten wat een goede lichtburg is en of ik moet kiezen voor dura trust of voor aluminium trust.

alvast bedankt.:D

Wat wil je er aan gaan hangen?

Richtlijn ongeveer:
    -4 parren: laddertruss kan
    -4 parren en 2 scanners: Dura truss
    -meer: echte truss (geen trust ;))

Als je even post wat je er aan gaat hangen dan kunnen we beter advies geven. Houd ook rekening met uitbreiding!

Van de bovenstaande setjes zou ik zeker gaan voor de Dura truss en anders even doorsparen voor een 'echte' truss.
    Last edited by rick1993; Friday-30-04-2010, 18:58.

Comment

jaa 2 scanners 6 parren en nog twee andere licht effecten.:D

Comment

Dan sowieso een Dura truss of een 'echte' truss, geen inklaapbaar laddertruss geval!

Comment

oke dan wordt het dura truss

Comment

Persoonlijk advies + mening .
            Ik vindt het dura truss systeem niet fijn.
            Ik heb het gehad tot ik een echte prolyte truss kon kopen met stevige statieven. als vaste truss zou ik dit niet gebruiken.
            volgends de beschrijving kun je er 100 kilo aan hangen. als je er 80 aan kunt hangen begint hij toch door te buigen, en durfde ik er niet meer aan te hangen.

Misschien kun je doorsparen voor echte truss? dit is wat duurder, maar veiligheid gaat toch voorop. Nu kunnen mensen zeggen, je bent zelf ook voor die dura truss gegaan. Ja, dat is zo. Maar daar heb ik toch spijt van!

Comment

nou ik ga denk toch voor de dura truss omdat ik nog 14 ben en ik heb geen 1000 euros duss...

Comment

Originally posted by dj-drace View Post
                Ik heb het gehad tot ik een echte prolyte truss kon kopen met stevige statieven. als vaste truss zou ik dit niet gebruiken.
                Dat is dan ook een heel andere klasse. Dit is een systeem dat je voor nog geen 300 euro scoort.
                volgends de beschrijving kun je er 100 kilo aan hangen. als je er 80 aan kunt hangen begint hij toch door te buigen, en durfde ik er niet meer aan te hangen.
                Kan wellicht liggen aan je manier van belasten (je kunt bijv. je statieven een eind naar binnen zetten en aan de buitenkant nog iets hangen)

Overigens is 80 kilo veel licht. Heel veel licht. Je dient dan ook je verstand te gebruiken bij het belasten van een dergelijk systeem, specificaties kunnen op veel dingen gebaseerd zijn bij een bepaalde opstelling.
                Het is dan ook geen trussbrug om wonderen mee te verrichten, maar om mensen met kleine drive-in shows en kleine opslag- en transportmiddelen een relatief veilig systeem te bieden dat al een stuk beter is dan de zwarte laddertruss-systeempjes met de welbekende plastic koppelingen.
                Misschien kun je doorsparen voor echte truss? dit is wat duurder, maar veiligheid gaat toch voorop. Nu kunnen mensen zeggen, je bent zelf ook voor die dura truss gegaan. Ja, dat is zo. Maar daar heb ik toch spijt van!
                Veiligheid gaat ook voorop, maar op het moment dat je niet beschikt over de juiste opslag- en transportmiddelen om een groter systeem te transporteren of als je geen behoefte hebt aan iets groots, is dit de ultieme uitkomst. Het systeem kan namelijk eenvoudig onder je bed geschoven worden.

Comment

Originally posted by youri119 View Post
                  nou ik ga denk toch voor de dura truss omdat ik nog 14 ben en ik heb geen 1000 euros duss...
                  Nou ik ben 42 en ik ga er ook geen 1000 euri voor neertellen. Ik bestel 1 deze weken ook een dura truss , idiaal voor mijn doeleinden. Voor die 700 die ik ik me zak hou bestel ik wel een paar winners erbij. :D

Comment

Originally posted by henk View Post
                    Nou ik ben 42 en ik ga er ook geen 1000 euri voor neertellen. Ik bestel 1 deze weken ook een dura truss , idiaal voor mijn doeleinden. Voor die 700 die ik ik me zak hou bestel ik wel een paar winners erbij. :D

En die extra Winners hang je er natuurlijk gewoon bij....

Comment

Ik heb een keer een dura truss in me handen mogen hebben, schrikt niet dat het truss systeem vele malen dunner is dan bijv. prolyte. Het voel redelijk degelijk aan, de eerste twee laddersystemen die de OP als suggestie aangaf zijn absoluut geen juiste oplossingen.

Net wat Rick ook zegt, het is klein, compact en veilig voor een lichte belasting.

Ik denk toch wel dat je de eerste twee jaar redelijk happy van die dura truss wordt.

Comment

Originally posted by Paradise View Post
                        En die extra Winners hang je er natuurlijk gewoon bij....
                        Een paar is idd 2 wat ik in me hoofd had. Die komen er idd bij, De hele avond met gestrekte armen 2 winners vasthouden hou je niet vol he.

Comment

Als toevoeging, op het moment dat je niet meer voldoende hebt aan het DuraTruss systeem en overstapt op een andere lichtbrug, kun je de Duratruss ook nog gebruiken om een backdropje of LED-gordijn aan te hangen.

Comment

Originally posted by youri119 View Post
                            Leeftijd wil niks zeggen. Ik ben ook 14 heb er alleen lang voor moeten sparen.

Comment

ja hoelang heb je gespaard? en welke truss heb je gekocht?

Comment

Working...
                              X