Ik heb zoon 3 tot 6 maanden gespaart, heb nu 7 meter prolyte vierkante truss ( weet zo types niet ) met 2 VMB TE-034 statieven. Zeker geen spijt van!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
licht brug.
Collapse
X
-
Ik weet het. Flinke middag uitsloven voor 10 euro. gaat nergens over. daarom ben ik er ook maar mee gestopt, maar als je inderdaad niks anders hebt zit er niks anders op dan het door te zetten. Dan kun je nog iets binnen krijgen.
@MODERATOR,
hoort dit topic niet bij truss en statief? dit is verlichting en decoratie ;)
Comment
-
Ja echt heel dom ja. Maarja ik doe er ook autowassen bij ( is heel dom) en daar ben ik 3 kwartier bezig met een auto en dan heb ik 10 euro dan gaat het wel weer wat sneller. Maar al ga je in de supermarkt werken verdien je ook niet zoveel al ga ik bij mij bij de Albert Hein werken dan verdien ik 4,58 euro per uur.
Comment
-
jaa ben nu 14 dus mag nog niet maar ga over een half jaar zeker bij de supermarkt werken want al werk je elke zaterdag 6 uur en op vrijdag 4. dan heb je 10 uur gewerkt dan heb je 10x4.58=45.80 per week laten we dan zeggen dat dat ongeveer 180 euro per maand is.
Comment
-
Als je geld wil hebben dan moet je daar voor werken, of je dat doet met je draaien, vakkenvullen of klussen maakt niet uit.
Mensen willen vaak bezuinigen op kabels, kisten, truss en wind-ups. Voor het gevoel krijg je er namelijk niks voor je geld terug (voor €200,- aan parren kopen is véél leuker dan een flightcase van €200,-).
Veiligheid is iets waar je niet op moet bezuinigen, truss en wind-ups vallen daar ook onder. Koop een goede wind-ups/truss en je hebt iets waar je trots op kan zijn maar wat ook veilig is. Decotruss is gemaakt voor een aantal parren en word vaak gebruikt op een vaste locatie.
Bedenk je eens in waarom prolyte/global/ect. truss zo duur is en waarom het zo vaak gebruikt word. Als je nu Decotruss koopt zit je over een jaar al weer aan het maximale gewicht, dan kan je vervolgens alsnog echte truss kopen...
Koop het gewoon gelijk goed, zoals dj-drace gedaan heeft (en zie ook hoe tevreden hij erover is), of spaar nog even door.
EDIT: In de tussentijd dat ik dit typte een hele chat over bijbaantjes.....
Comment
-
@paradise
Ja ik geef je groot gelijk alleen al wil je dan 3 meter truss twee stukken van 1,5 meter en twee wind ups ben je denk toch al snel zoon 800 900 kwijt en ik meen sirieus dat vindt ik veel te veel voor mijn gevoel heb ik echt genoeg aan die american dj dura truss
jaa weet ik.
Comment
-
Dan zou je zoals je aangeeft 2 stukken van 1,5 meter kunnen nemen. later kun je dit dan eventueel mooi uitbreiden naar bijvoorbeeld 6 meter, of zelfs 8 meter. als je dat trouwens met de dura truss wilt doen, dan kan het trussje al helemaal niks meer dragen, ik raad ook aan de dura truss niet uit te breiden!!
Comment
Comment