Announcement

Collapse
No announcement yet.

licht brug.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

jaa dat is ook een oplosing. maar zoiezo ik wil niks tweedehands..

Comment

Waarom niet? 2e hands truss kan zoiezo niks mee aan de hand zijn, mits je het even checkt op scheuren, buigingen, zware deuken en boorgaten;) ook kun je letten op het laswerk.
      Ik heb de truss ook op de PA-Markt gehaald, evenals de statieven. dit heeft me zeer veel gescheeld. ik heb 6 meter prolyte vierkante truss inclusief truss pennen en borgpennen en eitjes + dan de statieven gekocht voor 1200 euro. als je dat nieuw gaat kopen, wordt het inderdaad heel duur!

Comment

ik ga nu gewoon voor de dura truss en al vindt ik de truss dan te slecht hang ik hem aan me dak van me slaap kamer en hang ik er gewoon wat parren aan. en dan houw ik de statieven en dan koop ik als nog twee van deze:

Deze FD33 driehoektruss heeft een lengte van anderhalve meter en met zijn 6.75 kg is hij zeer lichtgewicht in gebruik. Hij is door TUV getest volgens de DIN 70 4113/VBG specificaties.

Comment

Let dan wel op dat je andere truss-adapters nodig zult hebben als je er andere truss op gaat leggen. De adapters van het DuraTruss systeem zijn bedoeld voor... duratruss. ;)

Comment

jaa dat begrijp ik maar ik heb nu gewoon even genoeg aan dura truss. zoveel komt er niet aan te hangen.

Comment

Je kan beter idd. naar 2e hands truss kijken (Prolyte of Eurotruss) en naar een stel degelijke statieven die TÜV-gekeurd zijn, dan weet je echt wat je wel en niet aan je truss kunt hangen m.b.t het gewicht.

Dura-truss is opzich voor de meesten wel een oplossing, maar bedenk dat wanneer je een grotere klus hebt, je al heel snel aan het maximaal gewicht zit + dat die buisdiameter van de Duratruss anders is dan van een doorsnee truss (die zijn namelijk 50mm), en daar zijn de meeste G-haken en couplers voor te koop ;)

Comment

Jaa ik weet het en ik ook wel op marktplaats aan het kijken want al zie ik daar gewoon twee truss stukkenn van 1,5 meter voor 150 175 koop ik het ook wel en dan koop ik bij bax shop nog twee goede statieven.. alleen er staat niet zoveel op marktplaats jaa alleen mensen die in een keer alles willen verkopen. en dan hebben ze iets van 10 meter maar ik heb nu maar 3 meter nodig het liefst twee stukken van 1,5 meter.

Comment

Maar je kan toch ook 10 meter kopen? En dan gebruik je nu 3 meter dan hoef je later als je meer licht heb niet weer te sparen voor truss... Dan heb je het al:)

Comment

Nou 10 meter truss zouw ik nooit nodig hebben denk..

Comment

Dat kan je nu nog niet weten:)

Comment

nee maar dan nog dan heb ik dalijk 7 meter truss op me kamer liggen waar ik niks mee doe.

Comment

Kun je eventueel nog doorverkopen, of leuke pilaartjes van maken met een spotje, spiegelbol of iets anders er op. ;) Mogelijkheden zat, je kan zelf nog de slijptol er bij pakken en een meubeltje in elkaar lassen.

Comment

dat is een mogelijkheid.. maar ik moet het allemaal op me kamer kwijt kunnen en ik heb een kamer van 4 bij 4 meter...

Comment

Natuurlijk is een echte truss beter dan een american dj dura truss ,Daar hoef je ook geen discussie voor te voeren. Maar de vraag is natuurlijk ook waar heb ik het voor nodig op moment. Kijk ik bv huur altijd een aanhangwagen voor een klusje. Maar ga er dit jaar zelf 1 kopen, Daar kan je ook een antwoord op geven van koop meteen een vrachtwagen want mischien breid je nog uit. Waar het om gaat is wat hang ik eraan en blijft het veilig. Tenzij je erg gevoelig bent voor mensen die bij je dj booth komen staan en zeggen ik heb echte truss en alles van pioneer, Wat jij hebt is rommel. Dan moet je het zeker niet doen.Heb je er op dit moment genoeg aan dan kan je er zeker veel plezier van hebben. Iedergeval stukken beter dan die plastic ladderbruggetjes. Wees blij dat er voor de beginnende drive in shows dit soort systemen bestaan. Ik iedergeval wel. Ook is naturlijk zo heb je genoeg opslag, Bij mij hier thuis staan de subs in de keuken. De schuur is vol. Ook daarom vind ik het en prima oplossing dit systeem. mvg henk
                              Last edited by henk; Monday-03-05-2010, 16:05.

Comment

jaa nou ik heb genoeg aan dura truss en maakt mij het uit wat andere hebben. haha bij mij zouden ze denk ook niet in de schuurm passen staan al iets van 13 fietsen en nog meer zooi.

Comment

Working...
                                X