Originally posted by henk
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
licht brug.
Collapse
X
-
Af en toe lijkt het of youri zich bedrijgt voelt door onze meningen + adviezen.
Je bent niks verplicht. Je moet zelf weten wat je met je geld doet en wat je er van koopt. Je kunt zoals je aangegeven hebt het duratruss setje kopen, Maar je kunt ook net als mij doorsparen voor echte truss, waar je later veel meer plezier van zult hebben.
Je mag het best weten, Ik ben ook eigenwijs geweest. Ik heb toen de keus er lag ook voor het Dura Truss setje gekozen. Helaas heb ik hier spijt van gekregen, en heb ik later dus maar echte truss gekocht.
Wat ik probeer, is jou over te halen gewoon echte truss te kopen, en dat je niet het zelfde meemaakt als mij ( spijt krijgen van ).
Wat je met het advies doet van ons, dat is aan jou. Je bent niks verplicht of whatever.
Het is alleen fijn om te weten wat daarlijk voor je neus staat. Wij kunnen uit ervaring aangeven of het setje nou wel het aantal kilo's kan houden wat op internet beschreven staat, of dat dat misschien wel minder is ( wat bij de dura truss het geval is )
Remco
Comment
-
Originally posted by henk View PostBij mij hier thuis staan de subs in de keuken.
Comment
-
Als je een mailtje stuurt naar de helpdesk zijn er altijd wel dingen te regelen. Verder is het ook zo dat er nog bepaalde producten van bepaalde merken in de shop moeten worden gezet, dat kost wat tijd omdat we erg veel aandacht besteden aan productteksten. Je kunt in ieder geval altijd even mailen of een belletje doen.
Comment
Comment