Announcement

Collapse
No announcement yet.

licht brug.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by henk View Post
    Bij mij hier thuis staan de subs in de keuken.
    Velen hier zijn nog jong en wonen nog thuis. Ik denk niet dat mijn ouders er blij mee zouden zijn als ik het hele huis volplaats met appratuur...

Comment

Haha nee ik denk dat mijn ouders daar ook niet zo blij mee zullen zijn..

Comment

Af en toe lijkt het of youri zich bedrijgt voelt door onze meningen + adviezen.
        Je bent niks verplicht. Je moet zelf weten wat je met je geld doet en wat je er van koopt. Je kunt zoals je aangegeven hebt het duratruss setje kopen, Maar je kunt ook net als mij doorsparen voor echte truss, waar je later veel meer plezier van zult hebben.
        Je mag het best weten, Ik ben ook eigenwijs geweest. Ik heb toen de keus er lag ook voor het Dura Truss setje gekozen. Helaas heb ik hier spijt van gekregen, en heb ik later dus maar echte truss gekocht.
        Wat ik probeer, is jou over te halen gewoon echte truss te kopen, en dat je niet het zelfde meemaakt als mij ( spijt krijgen van ).
        Wat je met het advies doet van ons, dat is aan jou. Je bent niks verplicht of whatever.
        Het is alleen fijn om te weten wat daarlijk voor je neus staat. Wij kunnen uit ervaring aangeven of het setje nou wel het aantal kilo's kan houden wat op internet beschreven staat, of dat dat misschien wel minder is ( wat bij de dura truss het geval is )

Remco

Comment

Originally posted by henk View Post
          Bij mij hier thuis staan de subs in de keuken.
          Hier liggen ook alle spullen door het hele huis heen. Ik heb zelf ook een duratruss systeem van ADJ, het ziet er gewoon netjes uit, kan lekker veel aan hangen, en kan je met stukken van 1,5 meter verlengen (alleen de verlengstukken van ADJ!). Zie voor foto's; het off forum. Ik heb de truss gekozen omdat ik toch een stap hoger wilde dan zo'n ladder brug, en de rest was te duur / nam te veel ruimte in.

Comment

Gelukkig kan ik mijn spullen gewoon kwijt op mijn daarvoor bedoelde kamer, en eventueel op mijn slaapkamer, waar ik toch steeds meer in de buurt begin te komen..xd

Comment

Ach, mijn eigen huis + tuin is veranderd in een magazijn.

Comment

Dan kom ik graag een keer langs (A) even een bezoekje brengen.

Graag weer ontopic :)

Comment

ik ga donderdag naar de showroom om even te kijken wat ik doe.. ik ga hem dan alleen nog niet kopen. ik ga hem over 1,5 maand pas kopen eind juni ongeveer.

Comment

Ga je dan kijken naar de dura truss of naar eurotruss of prolyte? ( prolyte verkoopt bax volgendsmij niet, plak me er niet aan vast. )

Comment

Als je een mailtje stuurt naar de helpdesk zijn er altijd wel dingen te regelen. Verder is het ook zo dat er nog bepaalde producten van bepaalde merken in de shop moeten worden gezet, dat kost wat tijd omdat we erg veel aandacht besteden aan productteksten. Je kunt in ieder geval altijd even mailen of een belletje doen.

Comment

jaa ben gistere naar showroom geweest alleen kon dura truss systeem niet bekijke hadde ze niet op voorraad.

Comment

Daarom is het ook verstandig om altijd even vooraf te bellen of hetgeen wat je wil bekijken op voorraad is en of het voor je kan worden klaargezet.

Comment

ja maar ik ga nou toch ook nog lekker naar de opendag :D

Comment

Working...
                            X