Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke scancontroller?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke scancontroller?

Yo.... wij zijn nieuw hier :D

we zitte verder opt forum van doctor bass.. maar voor onze trance producties komen we ff hier als da goed is;)

Hier Via YouSendIt

op die link klikken en dan

Click here to download the file now

NIET OP DE ANDERE LINK DRUKKEN DIE DAARONDER STAAT :)

graag wat feedback .... en hoop vooral op nuttige feedback! [/url]
    1
    JB Systems SM-1612
    100.00%
    1
    Koollight DC-1216j
    0.00%
    0

Klinkt wel lekker, alleen ik hoor bijna constant een soort bass (een soort lange brom) op de achtergrond. Klopt dat?
    Niet dat ik me daar heel erg aan erger, want het geeft het geheel wel een "zwoel"-geluid.

Zo als ik al zei: klinkt lekker :!:

Comment

klopt ja...zit een nogal lage en zoemende bass in :P

Comment

klink idd wel lekker maar jah als producer blijf ik ook naar de economie kijken.
        ik moet zeggen ik denk heel eerlijk gezecht niet dat dit nummer zal verkopen, daar klink het op de een of andere manier te veroudert voor.
        maar ik wil jullie niet ontmoediggen
        ga zo door :!:

Comment

Welke scancontroller?

Hallo,
          ik ben opzoek naar een scancontroller om mijn aztek dj robo`s mee te sturen. Mijn oog is gevallen op twee scancontrollers, alleen ik weet niet zo goed welke ik moet nemen?
          Het gaat om de:
          - Koollight DC-1216j
          - JB Systems SM-1612
          Hebben jullie misschien voor en nadelen over deze scancontrollers? En jullie mening over welke ik het best kan kopen?
          alvast bedankt
          gr Folkert

Comment

In de B-stock staat nog een scancontroller voor een leuk prijsje.

De 1216J en de 1612 hebben een joystick, die je bijv. kunt instellen op pan/tilt. Maar voor twee fixtures lijkt me dit niet een zo grote toegevoegde waarde, tenzij je héél graag programmeert met een joystickje.

Comment

Heb je al een keuze kunnen maken of niet?

Comment

Ja ik denk dat ik de JB Systems SM-1612 DMX controller ga kopen.

Comment

De controllers maken elkaar niet zoveel. Al is het wel zo dat wij vele malen meer JB systems SM 1612`s verkopen tov van de koollight sturingen. Maar naar mijn weten (heb de koollight nog niet open gehad) zijn ze identiek gelijk in werking en qua opbouw.

Comment

Working...
                  X