Announcement

Collapse
No announcement yet.

showtec jewel 512 1248

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• showtec jewel 512 1248

Hey,

Heeft er iemand een mening over deze lichttafel?

Ben concreet op zoek naar een sturing voor 4 scanners, 2xT4 en een 8 tal LED-parren.
    Belangrijk hierbij vind ik het live kunnen ingrijpen (ben nogal fan van de tap en full on functie) en dat het tempo van bijv scanners en pars onafhankelijk van mekaar te regelen zijn. Werk nu met 3 tafeltjes (scene-setter en 2X type scanmaster)

Kan deze tafel 2 of 3 tafeltjes combineren of moet ik op zoek naar een duurdere tafel?

mvg,
    Sander

tel eens uit hoeveel kanalen je nodig hebt en kijk dan nogeens

Comment

8 fixtures x 40 kanalen per stuk...

= 320 kanalen
      4 scanners, 2xT4 en een 8 tal LED-parren
      Ik vermoed zomaar dat dat wel gaat lukken met de Jewel.

Comment

voila daar is je antwoord!! ;);)

Comment

Deze tafel heeft 8 fixtures met elk 40 kanalen. Het aantal kanalen zal dus niet zozeer een probleem zijn lijkt mij.

Stel:
          -2 fixtures met elk 2 scanners (evt. 2 op dezelfde kanalen en dan evt. 1 van de scanners pan/tilt reserve, dan doen ze net precies andersom)
          -4 fixtures voor de ledparren (evt. 2 op dezelfde kanalen)
          -1 fixture voor alle parren

Dus het past, mits de scanners niet meer dan 20 (of 40) kanalen hebben, maar dat lijkt me niet .

EDIT: Rick was me voor...
          Last edited by rick1993; Friday-07-05-2010, 20:08.

Comment

Originally posted by malstrommusic View Post
            voila daar is je antwoord!! ;);)
            Ik had geen antwoord nodig, ook de topicstarter niet. Jij maakte de topicstarter attent op het feit dat hij kanalen moest natellen, maar dat is niet nodig omdat de Jewel toch voldoende kanalen heeft. Waarschijnlijk heeft de topicstarter dat zelfs nog gedaan voordat hij zijn zoektocht naar een leuke tafel begon.
            Ik mis het punt dus een beetje.

Comment

mijn vraag was niet of deze tafel het aantal fixtures aankan, maar of er ervaringen zijn met het live-ingrijpen op deze tafel (en of dit uberhaupt wel mogelmijk is).
              Meer specifiek wens ik te weten te komen of ik met deze tafel de afspeelsnelheid van hetgeen ik geprogd heb voor bijv. headjes en parren onafhankelijk van mekaar live kan wijzigen.

Ben nog niet zo heel thuis in het meer gesofisticeerde dmx-verhaal dus uit de opgegeven beschrijving word ik niet veel wijzer.

handleiding is trouwens online niet beschikbaar (heb me al rot gezocht), heb wel de handleiding van de botex lemon 512-1248 gevonden maar geraak hier ook niet echt veel wijzer uit.

Alle hulp is welkom, dus ...

mvg,
              Sander

p.s. Heb trouwens op een ander forum iets gelezen over aanvankelijke soitware problemen
              iemand meer details? (of kan dit opgelost worden via software upgrade)

Comment

Working...
              X