Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bellenblaasmachine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bellenblaasmachine

Wie kan er een beetje advies geven over een bellenblaasmachine?

Hij moet in een truss kunnen hangen, en hij moet wel echt bellen kunnen creeeren dus ik dacht iets met meerdere wielen.
    En hijmoet wel een beetje stil en stevig zijn.

DMX functie zou leuk zijn, maar volgens mij hebben ze dat allemaal niet.

Budget per machine tussen de 100 en 150 euro.

Hoe doen jullie dat met het sop tijdens vervoer? Gooien jullie dat weg of gooien jullie het terug in een kan.

Alle ervaringen zijn welkom
    Last edited by J.S. Coolen; Thursday-13-05-2010, 00:06.

Er zijn wel een aantal bellemachines. En ik heb er 3 uit gekozen, die binnen en buiten je budget zijn.

Deze kost 218 euro: Klik Je kunt deze niet ophangen, maar heeft wel wieltjes en een goede output.

Er is ook een stuk duurdere, van 333 euro: klik Deze kun je wel ophangen, en heeft een hele grote output.

Een vriend heeft deze belleblaasmachine van 109.95 euro: http://www.bax-shop.nl/bellenblaas-m...t-details.html Maar er komen niet zo veel bellen uit (vind ik).

Misschien kun je even langs bax-shop gaan, en er een aantal uitproberen, om zelf te kijken wat je handig lijkt.
    Het verschilt per belleblaas machine met de vloeistof of je het eruit laat of het erin laat. Sommige belleblaasmachines hebben een ingebouwde tank. En sommige gewoon een vloeistof bak, daar haal je natuurlijk wel de vloeistof uit.

DMX hebben de belleblaas machines volgens mij ook niet.

Comment

Wat ik laatst wel gehoord heb op een ander forum: Let goed op welke vloeistof er in moet, sommige vloeistoffen kunnen namelijk erge/onuitwasbare vlekken op kleding maken...
      Last edited by rick1993; Thursday-13-05-2010, 18:08.

Comment

@ Dj scratch:
        Die eerste valt af, ophangen is noodzakelijk.
        De tweede ook gezien het bedrag. (Voor die prijs zet je 3 andere neer)
        De derde is misschien een optie. Wel jammer van het ontbreken van een afstandbediening. Maar anders neem ik er wel een switch pack bij.

@ Rick:
        Volgens mij geeft het allemaal vlekken, het is immers water met zeep en zowel water als zeep geven vlekken.
        Maarja dat risico is voor de opdrachtgever toch?

Ik zat zelf ook nog te denken aan deze:
        Deze leuke bellenblaas machine van Antari produceert grote, stevige bubbels. Een zekere aanrader voor de drive-in show om een vet effect aan uw lichtshow toe te voegen!

Ik ga alleen niet helemaal naar goes rijden om een bellenblaas machine te bekijken. Dus ga toch maar even uit van wat jullie ervaring is.
        Last edited by J.S. Coolen; Thursday-13-05-2010, 13:02.

Comment

Ik ben vandaag op het jazz festival geweest in breda, en daar stond het verhuur bedrijf die ik kende, met heel toevallig deze belleblaasmachine. Hij had er een stuk of 5 hangen, en het was toch een aardige output.

Dus de link die je gaf, is een zeer nette belleblaasmachine. Alleen over de vloeistof met vlekken, durf ik allemaal niet te zeggen, ik heb er immers niet midden in gestaan, dus ik weet het niet. Misschien even een mailtje gooien naar bax-shop??

Comment

ik denk zelf niet dat je er vlekken van krijgt want normaal zet bax-shop altijd onder of je ergens op moet letten..
            ik zou toch bax bellen!

Comment

de bellen geven inderdaad vlekken maar die kan je er gemakkelijk uit wassen
              ik zou met 2 van deze gaan http://www.bax-shop.nl/bellenblaas-m...t-details.html

Comment

@djwildfox, waarom zou ik moeten bellen, maak me totaal geen zorgen om de vlekken. IS namelijk het risico van de organisator.

@ malstrommusic, waarom juist deze? Goede ervaringen ermee?

Comment

Die b100 belleblaas machines, zijn zeer nette machines, produceren veel bellen, als je er meer hebt hangen, wat jou bedoeling is als ik het goed lees. En over de vlekken, hun willen toch een belleblaas party? dan zitten erook gevolgen aan.. :P

Comment

Working...
                  X