Announcement

Collapse
No announcement yet.

vraagje over lichtset

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En als je toch langzaam wil gaan uitbreiden zou ik gaan voor een statief waarop je later (samen met nog een statief) een stuk truss kunt monteren.
    Verder ben ik het ook eens dat je eerst voor basisverlichting (parren) moet gaan en dan uitbreiden met (liefst) 2 scanners!

Comment

Myckel, ik sluit me volledig aan bij de rest. Eerst even zorgen voor wat basis verlichting. Een leuke parset doet al wonderen en hoeft helemaal niet duur te zijn. Dit wel mits je het ga gebruiken voor feesten. Is het enkel voor op je kamer en hou jij helemaal niet van die basisverlichting heb ik niks gezegd :D .

Wat betreft jouw samengestelde set ziet er goed uit. Kwalitatief goed scanner met een sturing die zich reeds dubbel en dwars heeft bewezen. Het statief verkopen wij erg veel en is lekker compact mee te nemen. Naast doughty statieven een van de betere in deze prijsklasse.

Comment

Ik gebruik ook het dura trusssystem omdat ik momenteel geen geld voor iets anders heb, moet wel toegeven.. als ik me 4 scans en 2 movingheads dr aan hang kunne me pa en ik er ook bij hangen :P dat ding kan gewicht zat hebben ( wist je dat de keurings gevallen in Nederland strenger zijn dan in Duitsland ? in duitsland worden sommige dingen zo gekeurd dat er 20 kilo meer aan mag :S )

Comment

als ik me 4 scans en 2 movingheads dr aan hang kunne me pa en ik er ook bij hangen :P dat ding kan gewicht zat hebben
          Ik denk niet dat jij en je pa er dan 3 uur aan hangen. Een tijdelijke belasting zou inderdaad moeten lukken, maar als jij er pak 'm beet 60 kilo aan apparatuur aan hangt + twee volwassen personen en dat een uurtje of 3 laat staan, dan kun je denk ik toch je scannertjes bij elkaar vegen op de vloer.
          Overigens vind ik twee movingheads (pak 'm beet 15 kg per stuk), vier scanners (á 8 kg per stuk?) al best veel voor dit setje.
          Aan de andere kant zou ik liever kiezen voor een iets betere trussbrug dan leuren met movingheads. Hartstikke leuk, maar ze komen in een trussbrug vrijwel niet tot hun recht. Dan liever nog een paar scannertjes extra welke hetzelfde effect leveren.

Comment

Ik heb dit systeem gehad en geloof hier persoonlijk heel weinig van.

wij hingen er 2 dj robo,s in en 4 parren en een centereffect en hij was al instabiel..

Met alle respect het is een leuke set maar ik zou erg oppassen met je belasting ervan want dit gaat een keer fout.

Comment

Ligt er ook aan hoe je hem opzet.
              Wij draaien hem expres niet tot het maximale uit, omdat hij dan inderdaad stukje bij beetje instabieler wordt. (Maar dat is bij elke windup, naarmate je hoger gaat, wordt hij steeds een stukje instabieler.) Het blijft dan ook een setje voor de kleinere drive-in die van compact houdt, maar de laddertruss beu is. En voor die doeleinden presteert hij in mijn ogen meer dan voldoende.

Comment

Voor zijn geld is hij echt super !! Voor de gene die twijfelt gewoon doen het zal je bevallen...

Maar 4 scans en 2 headjes is erg veel en lijkt me op langer termijn niet verstandig.

Comment

Working...
                X