Announcement

Collapse
No announcement yet.

jb systems the winner 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jb systems the winner 2

Ik heb twee nieuwe winners gekocht. Nu las ik bij de review bij deze scanner in de webwinkel van bax , het volgende : (Wel raad ik aan om er gelijk reservelampen bij te kopen, aangezien er demolampjes van 50 uur bij zitten (en ja, deze waren vrij snel geklapt
    Lampjes zijn overigens ook makkelijk te vervangen) .
    Nou is mijn vraag, is dit ook zo. zijn deze lampjes prut. welke kan ik dan het beste kopen om te vervangen. mvg henk

Het lijkt me niet dat iemand die die review schrijft iets zegt wat niet waar is, maar het kan ook zo zijn dat het alleen bij hem voorkomt. (het ligt er ook aan hoe hij er mee om gaat.)

Ik zou zowieso altijd reservelampen meenemen voor de zekerheid.

Succes!

Comment

Ik meen dat in onze oude winners nog de originele lampen zitten. Die hebben toch al zeker wel meer dan 500 branduren.
      De nieuwe winners zitten sowieso de originele nog in en die hebben ook al een kleine 150 uur gebrand. Nog geen problemen mee gehad. Meer een kwestie van pech hebben. :)

Comment

Hopen dat ik dan een beetje mazzel heb met de lampjes.Nog 1 vraag welke lampen kan ik het beste bestellen voor reserve , waar jullie de beste ervaring mee hebben. mvg henk

Comment

Philips of lampen van GE.

dit zijn de meest gebruikte kwalitatieve lampen

Comment

Oke bedankt.

Comment

Ik heb zelf ook 2 winner 2 scans
              Heb ze nu 1 jaar en er is 1 lampje gesneuveld.
              als jij ze goed in een kist vervoerd (ja er zijn speciaal voor de winner 2 kistjes gemaakt kosten rond 80 90 euro)
              En er normaal mee omgaat is de kans klein dat ze kapot gaan;)

ik zou i.d.d Philips of GE lamp nemen en dan eentje die bijv. 1000 branduren heeft

groetjes

Comment

Osram lampen gaan ook erg lang mee, alleen zijn meestal wel net wat duurder.

Comment

Om maar niet een nieuw topic te starten reageer ik op een oud bericht.

Ik heb 2 JB The Winner scanners. Deze kan ik aansturen door mijn Showtec Scanmaster 24.
                  Alleen lukt het mij nog niet deze mooi in te stellen. (dit kan uiteraard aan mij liggen)

Naast DMX kan ik de scanners ook automatisch laten bewegen en muziek gestuurd.
                  Dit ziet er in ieder geval beter uit dan mijn geprogrammeerde ''lichtshow''.
                  Het enige nadeel op deze manier is dat ik de snelheid van de scanners enkel kan instellen via één knop op de achterkant van de scanner.
                  En het is natuurlijk niet te doen om dit regelmatig tijdens een feest te veranderen.

Is er een manier om de voorgeprogrammeerde programma's van de scanner toch te kunnen gebruiken en tegelijkertijd de snelheid de kunnen bepalen via bijvoorbeeld de scanmaster?

Comment

Nee

Bij de jb-system winner kan je niet via dmx de voorgeprogrammeerde shows van de scans zelf oproepen of aanpassen.

Comment

Working...
                    X