Announcement

Collapse
No announcement yet.

handleiding Showtec Fog jet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• handleiding Showtec Fog jet

Hallo,

Ik zoek een handleiding voor mijn fog jets.
    Heeft iemand deze?

Alvast bedankt!

Met Vriendelijke Groet,
    René

Is niet beschikbaar op de website van Highlite, dus zal denk ik alleen in de doos bijgeleverd zitten. Wil je iets specifiek weten?

Comment

Wat wil je weten over de Fog Jet?

Comment

ik heb ze pas en nu is mijn set redelijk aan de complete kant(behalve nog wat basislicht en de full color laser).

Maar omdat het nu bijna compleet is wil ik alles toh gaan instellen op DMX.
        Hoe moeten ze komen staan volgens jullie?

Comment

Qua positionering zou ik ze net naast je DJ-booth zetten als je ze echt als effect wilt gebruiken. Scheelt ook in het kabelwerk, aangezien je dan beide fogjets moet bekabelen met DMX-signaal.

Comment

ja, dat doe ik ook, Rick.

Maar ik bedoel de DMX kanalen.

Comment

Dat moet je voor jezelf bepalen, dat kan niemand voor je zeggen. Wat je zelf het handigst lijkt.

Comment

maar welke instellingen heb je nodig om hem optimaal te kunnen gebruiken?

Comment

Hoe bedoel je dat?

Comment

er zitten van die dmx pinnetjes op de rookmachine, hoe moet ik deze instellen om daarna verder te kunnen aan de dmx tafel?

Comment

Originally posted by DjRRRenetjuh View Post
                      er zitten van die dmx pinnetjes op de rookmachine, hoe moet ik deze instellen om daarna verder te kunnen aan de dmx tafel?
                      Klik

Adres invoeren, dipswitch instelling komt eruit. (of je gaat gewoon hoofdrekenen..)

Betere (maar werkten hier net niet): Klik

Kies dus je DMX adres, voer dat in en je zult zien welke dipswitchen om moeten.

Comment

Oke, bedankt! ik ga het uitproberen.

Comment

Hier vind je zelf hoe je de dip-switches dient in te stellen. Geen overbodige luxe om uit je hoofd te leren om dip switches in te stellen. Je komt op locatie immers niet altijd internet tegen om de calculator te gebruiken.

Comment

Maar hoe moet het nhu als ik hem bijvoorbeeld op mijn dmx controller op Fixture(s) 6 of 7 wil zetten?

Comment

Dat ligt aan je lichtsturing.

Bij elke fixture die je omhoog wil, moet je 16 kanalen optellen bij een scanmaster of soortgelijk. Ik ga er vanuit dat je die bezit. ;)

Fixture 1 = kanaal 1
                              Fixture 2 = kanaal 17
                              Fixture 3 = kanaal 33
                              Etc.

Comment

Working...
                              X