Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opeens zeer zwakke groene laser bij de Laserworld EL-400RG Ecoline 400mW RG laser.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Opeens zeer zwakke groene laser bij de Laserworld EL-400RG Ecoline 400mW RG laser.

Hoi!

Vandaag de in het onderwerp genoemde laser binnengekregen, samen met een Scanmaster 1 controller.

Allemaal nieuw voor mij dus lekker aan het experimenteren gegaan met patroontjes en programmeren.

En nu doen op eens de buitenste twee groene lasers het niet meer.
    Continu zag ik een rood en groen patroon en nu opeens alleen maar rood.
    Een groen patroon is nog wel waar te nemen maar alleen als ik de laser vlak voor de muur zet.

Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand zou kunnen zijn? Is er nú al iets kapot? Ik heb inmiddels de laser een tijdje uit gehad, dmx aansturing uitgeschakeld en op volautomatisch gehad. Niets helpt.

Ik hoop dat iemand bruikbare tips heeft want ik heb dit ding zaterdag nodig.

Alvast bedankt!
    (http://www.bax-shop.nl/lasers/laserw...t-details.html)
    Last edited by Rauwe Bonk; Wednesday-16-06-2010, 20:56.

je kan hem niet via je dmx aansturing hem feller zetten. Ik denk het niet want als hij op auto staat gebruikt hij de kleuren ook. Ik denk dat je even een mailtje kan doen naar de klatenservice. Die weten meer dan ik er over......

Comment

Lijkt me een geval van gare diodes helaas. Ik zou de helpdesk morgen gelijk even bellen zodat er voor jou iets te regelen valt. Succes met de afhandeling in ieder geval.

Comment

ik zou er gewoon meed terug gaan, wanneer deze het op auto ook niet doet is het meestal een teken van fabrieksfout

Comment

De mail is naar de helpdesk onderweg en voor de zekerheid bel ik ze vandaag ook nog even. Hopelijk kunnen we dit probleem voor zaterdag oplossen.

Bedankt voor het meedenken!

Comment

Zojuist gebeld met de shop en ze sturen meteen een vervangend exemplaar op.
            Grote klasse. Naar mijn werkadres dus als alles goed gaat dan heb ik 'm morgen binnen.
            Een pak van mijn hart. :-)

Comment

Working...
            X