Announcement

Collapse
No announcement yet.

dmx in American Dj snowflurry

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dmx in American Dj snowflurry

Hallo,

Is het mogelijk om in een American Dj snowflurry dmx te bouwen of is dat niet mogelijk??
    En als dat niet mogelijk is, hoe kan ik hem dan handig op afstand besturen??

Misschien dat je hem op een switchpack aan kunt sluiten?

Maar het handigste lijkt mij om de kabel van de afstandsbediening te verlengen, kun je daar niet gewoon een stuk tussen zetten? Wat is het voor een kabel (een 5 polige DIN, een euro-stekker?).

Comment

Je kan er een los switchpack inbouwen , dan werkt het perfect. DMX4ALL heeft daar geweldige kitjes voor.

Comment

oke ik zal even kijken, maar kan je met zo'n switchpak van DMX4ALL ook timer instellen en de grootte van de vlokken??

to rick1993: het is een euro-stekker en als er geen dmx in kan worden gebouwd zal ik die kabel ook zeker gaan verlengen door er een stuk tussen te zetten.

Comment

Die kitjes zijn eigenlijk alleen maar een aan/uit schakelaar op afstand (via DMX dan wel. ;))

Comment

oke bedankt ik ga kijken

topic kan evt. worden gesloten

Comment

Neuh, kan nog handig zijn voor de toekomst.

Comment

Nog een vraagje:
                Weet iemand of hier een draadloze afstandsbediening voor is, of dat er een is die werkt??

Comment

De afstandbediening is draadgebonden, als het goed is kan je dan geen draadloze afstandbediening plaatsen, mits je dmx hebt.

Comment

Bovenstaand snap ik niet helemaal, volgens mij gebruik je termen die niet helemaal correct gebruikt worden.
                    Zelfs al heb je DMX, dan nog heb je geen draadloze afstandsbediening.

Een draadloze afstandsbediening is niet kant-en-klaar leverbaar.

Comment

oke bedankt

Comment

Working...
                      X