Announcement

Collapse
No announcement yet.

[HOG3PC Gebruikers] Help met connectie WYSIWYG en HOG3PC SPO

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [HOG3PC Gebruikers] Help met connectie WYSIWYG en HOG3PC SPO

Ik heb hier een partybreak met een caribean tint gemaakt met artiesten als 50 cent, Snoop Dogg, Fat Joe, R Kelly Jay z etc..... Laat me weten wat je er van vindt, tips en dergelijke zijn allemaal welkom :D

Het nummer :

Whether in the form of loops, soundtracks, virtual instruments or entire songs, sophisticated content brings audio productions to a whole new level. Producer Planet offers a range of content and features to help you make the most from your projects.

Hasta la vista!

Ha geweldig! Klinkt leuk, leuke combinatie ook!

Ik kan zo snel niet horen, wat er aan verbeterd kan worden, dus dat is een goed teken. Eventueel kun je het volume van de "zang" iets hoger doen, want ik heb een beetje het idee dat de melodie wat overheerst.
    Dat kan overigens ook persoonlijk zijn....

Comment

Klinkt goed :D

ben het met Ra_ver eens...

Comment

De toonsoort van de melodie klopt niet echt met de gebruikte nummers daarom klinkt het nogal vreemd in de oren (andere toonsoort). Wellicht kun je beter een bijpassende mineur-toonsoort gebruiken.

Veder prima!! Ga zo door zou ik zeggen

Comment

Klinkt goed :D
          maar T-Nuzz en Ra_ver hebben wel gelijk :!:

Ga zo door & SUC6 :wink:

Comment

Thnx all voor de tips en leuke reacties!!:D

Comment

Klinkt grappig, maar te langzaam voor mij. Maar mixtechnisch zit het allemaal goed in elkaar.

Comment

[HOG3PC Gebruikers] Help met connectie WYSIWYG en HOG3PC SPO

Beste mensen,

Ik heb met spoed hulp nodig met het verbinden van HOG3PC met WYSIWYG.
                Ik heb over een aantal weken een show op de RoadHog en ik zou toch het één en ander alsvast willen in programmeren.

Aantal standjes, kleurtjes, effectjes, je kent het wel.

Wie zou mij met spoed kunnen helpen om het werkend te krijgen.
                Je zal me hiermee ontzettend uit de brand helpen!

Als je msn hebt, voeg me dan gelijk maar toe als je me wilt helpen.
                MSN krijg je via de PM

Alvast bedankt!

Greetz..

Stefan

Comment

verwacht je nu een gratis Hog cursus?

Comment

Nee, ik verwacht hulp van iemand die WYSIWYG en HOG3PC kunnen linken met elkaar.

Programmeren e.d. kan ik zelf wel. Das het probleem niet. Is zelfs zo gedaan. Maar ik wil er even de volle aandacht aan besteden, want zoveel licht heb ik niet hangen, dus ik moet het optimale eruit halen.

Comment

Originally posted by stefan90kauw
                      Nee, ik verwacht hulp van iemand die WYSIWYG en HOG3PC kunnen linken met elkaar.

Programmeren e.d. kan ik zelf wel. Das het probleem niet. Is zelfs zo gedaan. Maar ik wil er even de volle aandacht aan besteden, want zoveel licht heb ik niet hangen, dus ik moet het optimale eruit halen.
                      sorry verkeerd begrepen

Comment

Shit happens. :) Maakt niet uit! :)

Maar jij heb toevallig geen verstand daarvan? :)

Comment

niet van de hog, ik ben een pearl man.

En ik weet niet wat wyswyg is, toch iets van een software tekenprogramma?

Comment

Jup, dat is inderdaad een programma waarmee je lichtshows kan tekenen en simuleren.

Dus daarom is het voor mij van groot belang dat ik dat helemal kan doen. Dat is in deze situatie erg makkelijk.

Pearl is overigens ook een gave tafel om op te werken.
                            Alleen die kan je dan weer niet koppelen naar WYSIWYG...

Ik zat er ook aan te denken om de show daarop te draaien. Maar dan heb ik weer minder programmeer tijd.
                            Aangezien ik met WYSIWYG en HOG3PC kan zien wat ik doe. :)

Comment

waarom bel je de importeur niet even op? die weet wel hoe het moet.

Comment

Working...
                              X