Announcement

Collapse
No announcement yet.

nieuwe licht tafel drive-in

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuwe licht tafel drive-in

beste forum leden,

Ik heb een beginnende drive-in. Ik ben nu op zoek naar een licht tafel, ik heb nu pas 4 parren, showtec multidim.

Nu zoek ik een lichttafel waarmee ik uiteindelijk 2 scanners en 8 parren(op dimmer) mee kan aansturen.

Budget heb ik nog niet, het is meer voor oriëntatie.

MVG
    DJ Jordy

De budget tafel voor zowel conventioneel (parren) als intelligent (scanners) is eigenlijk wel de elation DMX operator pro (of de showtec versie, maar die is 60 euro duurder en verder exact hetzelfde). Fiegel5 heeft hier op het forum een review over geschreven.

Een scanmaster o.i.d. is minder geschikt omdat je daar maar 1 chase tegelijk kunt afspelen. Zie mijn review.

Maar, wat is ong. je budget? Qua licht wat je hebt schat ik dit bovenstaande zo ongeveer..

Comment

To rick1993

Originally posted by DJordy View Post
      Budget heb ik nog niet, het is meer voor oriëntatie.
      hij oriënteerd alleen maar.

maar de lichttafel die je noemt is inderdaad een goede voor wat DJordy wil

Comment

oke,

nu heb ik nog een vraag, ik zoek nu een klein licht tafeltje voor mijn parren, op de multidim.? kan dan een scanmaster 2 of de jb clone?

MVG

DJordy

Comment

Moet makkelijk kunnen en dan kun je er later eventueel nog scans en meer parren op aansluiten als je wilt.

Comment

bedankt voor de reactie!!

oke dan weet ik waar ik nu voor moet sparen. maar welke adviseren jullie de showtec of de JB systems

MVG
            DJordy

Comment

Working...
            X